zavřít

Odklady StarCraft marketplace jsou neúspěchem Blizzardu

Windows

- Rozhovor autor: Jan Vitík Komentáře: 0

Blizzard je v herní branži v podstatě synonymem pro úspěch. Na co lidé z Kalifornie sáhnou, to se podaří a většinou také vydělá hromadu peněz. Spoluzakladatel firmy Frank Pearce byl přesto na Gamescomu dotazován právě na věci, které se studiu takového formátu nepovedly. A ten bez jakéhokoliv váhání přišel s velmi konkrétním příkladem StarCraft marketplace.

Tato před lety oznámená služby měla v rámci Battle.net sloužit hráčům StarCraft II, kteří tvořili vlastní mapy. Zde by je totiž mohli prodávat za skutečné peníze. Vše mělo být hotové již v momentě, kdy se StarCraft II dostal do obchodů.

Jenže tento termín se nestihl a zatím to nevypadá, že by se s jistotou dalo tvrdit, že se této služby hráči dočkají s vydáním prvního datadisku Heart of the Swarm, což by mělo být v dubnu 2012. Pracuje se na tom údajně velmi intenzivně. Paradoxní je, že StarCraft marketplace měl být podle Pearce součástí řešení velmi palčivého problému Blizzardu. Hráči totiž hrají mnohem vyšší rychlostí, než jsou vývojáři schopni nabízet nový obsah a možnost nabízet uživatelské výtvory by pomohla. Jenže vývoj samotného marketplace se dostal až do nečekaně velkého skluzu.

 

Tagy: byznys vývoj lidová tvořivost

Zdroje: GameInformer

Kupte na CZC.CZ

Související videa

Poslední komentáře

celkem 0

Český herní web, který se soustředí na hry pro PC, PlayStation 4, Xbox One, Xbox 360, PlayStation 3, Nintendo Siwtch, 3DS, DS, PS Vita, Android a iOS. Pro všechny platformy nabízíme recenze, preview, videorecenze i pravidelné novinky. Na Games.cz najdete i pravidelné testy a novinky z oblasti hardwaru, podcasty, rozsáhlou databázi her a speciály k očekávaným hrám ze sérií jako Kingdom Come: Deliverance, Red Dead Redemption, Call of Duty, The Elder Scrolls, Assassin's Creed, Grand Theft Auto, Battlefield, nebo FIFA.