| Autor: Adam Černý Publikováno: 29.srpna 2007 |
zdroj:
tisková zpráva
zdroj:
tisková zpráva
zdroj:
tisková zpráva
TIP: kliknutím na velkou verzi screenshotu se dostanete na následující obrázek S tulákem ke zřícenině Obojí se blyští, obojí zabíjí
zdroj:
tisková zpráva
zdroj:
tisková zpráva
zdroj:
tisková zpráva
The Witcher (pre-alpha) combat video Do bojů šlo zatahovat i kouzla (přesněji znamení), ale nebyla to taková akční podívaná jako výše avizované "studené" souboje. Mnohem lepší bylo využívání různých lektvarů, které vždy dokázaly dočasně navýšit některou z mých statistik. Jen bylo potřeba dávat pozor na předávkování se, po kterém v nejhorším případě přicházela smrt. Ne vždy bylo ale nutné pouze bojovat. Geralt je mimo jiné i zdatný zálesák. Fireballem si rozežhne oheň, usadí se a začne meditovat. Podobně jako u Oblivionu jsem však nemohl odpočívat v nebezpečných oblastech. Dýchánky jsem využíval převážně pro správu svých schopností a celkovou regeneraci či vaření lektvarů. Vylepšování charakteru bych nazval poměrně komplexní záležitostí, nicméně jedná se o fantasy, takže hráče tohoto typu her nepřekvapí. Já vypiju více!
zdroj:
tisková zpráva
zdroj:
tisková zpráva
zdroj:
tisková zpráva
Když jsem klání vyhrál, dostal jsem jako odměnu recept na lektvar odbourávající účinky alkoholu. Těžší část mě však teprve čekala. Musel jsem přejít asi patnáct metrů ke dvěřím svého hospodského apartmá. Vzhledem k opilosti to Geraltovi trvalo poměrně dosti dlouho. Zaujala mne hlavně autentičnost chůze. Že by osobní zkušenost animátorů? Zkoušel jsem v tomto stavu s někým i komunikovat, ovšem nemělo to cenu. Po schrupnutí si pár hodin jsem měl zpět svůj orlí pohled. Co se dalších vedlejších činností týče, v jedné postranní uličce se nabízela i lehká děva. „Ve hře budou stovky NPC postav, takže si nemyslete, že vám zde ukazuji zrovna jednu na vedlejší činnosti bohatou lokaci. Rozhodmě toho bude více,“ odpověděla vývojářka na můj dotaz ohledně rozmanitosti vedlejších úkolů. Davy jsou v módě
zdroj:
tisková zpráva
zdroj:
tisková zpráva
zdroj:
tisková zpráva
Flashbacky Jen si sáhnout
zdroj:
tisková zpráva
zdroj:
tisková zpráva
zdroj:
tisková zpráva
další obrázky z této hry si prohlédněte v galerii Ačkoli by to po zahrání nebylo tak moc potřeba, pro jistotu jsem se zeptal PR manažera Lukasze Macha, čím že má být oficiálně a celkově jejich hra lepší než ostatní RPG: „Na trhu je teď celá řada skvělých MMORPG, ale nemají žádný příběh. Zaklínač ho má, přičemž Geralta je skvělá herní postava s historií. Nejde zrovna o klasického prince na bílém koni a neřeší, zda dělá dobrá nebo špatná rozhodnutí. Také musím vyzdvihnout flashbacky a tři zcela odlišné konce. Někdy se může také stát, že vás vaši parťáci zradí pro peníze. Nabízíme prostě živý a interaktivní svět, v němž má vše svůj následek a jasný řád.“ Z toho plyne i otázka do diskuse. Přesvědčil vás? Mne tedy ano. The Witcher GC video 1 The Witcher GC video 2 Stáhněte si: Starší trailery, Novější trailery Související články: Druhé dojmy, Dojmy z roku 2005, Preview, Novinky |
| Adam Černý | |
| autorovi je 18 let a studuje ve Žďáru nad Sázavou; předtím působil na GameZone; mimo sportovně zaměřených her se nevyhýbá žádnému žánru |