Zajímavý projekt chce restaurovat Descent v Unreal Engine 3
zdroj: tisková zpráva

Zajímavý projekt chce restaurovat Descent v Unreal Engine 3

12. 11. 2012 16:26 | Preview | autor: Petr Poláček |

Československý projekt Miner Wars 2081, který mimochodem už brzy vyjde na Steamu, ale klíďo si ho můžete přímo od vývojářů koupit už nyní, se na sérii Descent odkazuje od samotného začátku. A nejenom formálně, nýbrž i hratelností, konkrétně cruisováním chodbičkami v planetkách, asteroidech či vesmírných lodích. Navíc se na soundtracku do hry podílel i Dan Wentz, osoba odpovědná za hudbu pro Descent II, a ten už by sakra práce měl vědět, jak navodit tu správnou atmosféru. Hlavním důvodem, proč tu ale pořád skloňuju slovo Descent, není levný PR pro Miner Wars, jak by se mohlo zdát. V merku mám totiž tento zajímavý projekt, na nějž mě upozornil Pavel, a který si vytknul za cíl kompletně předělat první díl série do Unreal Engine 3 kabátu.

Cílem projektu je restaurovat klasickou Descentí hratelnost v moderním enginu, přičemž s vydáním hratelné ukázky se počítá na začátek příštího roku. Dá se předpokládat, že v té době už bude celý projekt trošku vyšňořenější, než jak si jej můžete prohlédnout na první videu.

Pokud byste měli chuť autorovi projektu pomoci svou odbornou radou či rovnou přiložit ruku k dílu, pošlete mu liebesbrief skrze kontakt na stránce projektu. Nejdříve si ale pečlivě pročtěte, co všechno vlastně je cílem projektu, a jak k tomu autor přistupuje. A také si možná připomeňte, jak vlastně vypadal původní Descent. Musím říct, že se hra drží docela slušně i dnes, což v pravé ruce vyvolává obtížně zvladatelnou chuť kliknout na buy tlačítko na GoGu, kde jsou k mání oba dva první, skutečné, Descenty.

Nejnovější články