Wake up Call chce nabídnout zajímavou a nelineární stealth akci
zdroj: tisková zpráva

Wake up Call chce nabídnout zajímavou a nelineární stealth akci

3. 4. 2014 18:00 | Preview | autor: Ladislav Loukota |

Studio Dark Synergy toho za sebou moc nemá, sází však na věrnost své budoucí komunitě a nalákat se ji snaží na stealth střílečku Wake up Call. Krom sci-fi elementů hra zaujme i použitím Unreal Engine 4 technologie a snahou o organicky sestavená rozhodnutí.

Wake Up Call se odehrává v našem světě více než sto padesát let po Kolapsu zapříčiněném mimozemskou bakterií. Konec staré civilizace ze sebe vyplivnul realitu plnou paranoie a boje o přežití, genocidních čistek i souboje mezi rebely a příznivci drsné, neoimperiální ruky... Pod tímto postapokalyptickým světem však stále existuje bunkr tisíců lidí, kteří zde před apokalypsou přešli do hibernace. A jednoho z nich čeká schůzka s osudem... tadadaDAM!!

Wake up Call zdroj: tisková zpráva

Zasazení si rozhodně nemůže stěžovat na přílišnou přímočarost, jakkoliv jednoho napadne srovnání třeba s Falloutem nebo Dožeň, co se dá... Hráč v roli hlavní postavy samozřejmě patří mezi jedny ze spáčů a sám se samozřejmě po probuzení ocitne ve válce dvou hlavních přeživších frakcí.

Hra ovšem hýří nápady především v oblasti hratelnosti - krom plížení a jiných stealth mechanik slibuje i organická rozhodnutí na více úrovních. Třeba možnost řešit dané herní problémy po svém, čili tým vojáků vystřílet či obejít, nebo možnost tradičnějších příběhových rozhodnutí.

Hlavní postava, pojmenovaná jako Kyle, bude každou hráčovou volbou upravována do trochu jiného typu osobnosti. Namísto dialogových voleb tak má Wake up Call sázet spíše na dilemata vybíraná v průběhu hraní, nikoliv animačky. Výsledek se tak i onak projeví na Kylových monolozích a hláškách.

Wake up Call zdroj: tisková zpráva

Celkově hra slibuje šest až dvacet hodin hratelnosti dle toho, jak moc půjde hráč celému příběhu na kobylku. Uvidíme však, jestli na něco takového dojde – momentálně se plány řadí do čistě teoretické roviny, Wake up Call je totiž stále ve vývoji.

Nedá se rozhodně říct, že Wake up Call nevypadá zajímavě. Zároveň je ale evidentní, že příliš mnoho příběhové inspirace hledá u tradičních klišé bez výraznější inovace nebo dekonstrukce. Jediné video ze hry by mohlo hře podstatně pomoct, prozatím se bez něj ale případní investoři musejí obejít. V oznamovacích traileru se totiž záběrů z hraní dočkáme jenom několika sekund.

Vývojáře můžete každopádně podpořit na jejich oficiální webu, kde objevíte i linky na Steam Greenlight

zdroj: Archiv

Nejnovější články