Visceral: PC verze Battlefield: Hardline bude stabilní a nepůjde o port z konzolí
zdroj: tisková zpráva

Visceral: PC verze Battlefield: Hardline bude stabilní a nepůjde o port z konzolí

27. 2. 2015 14:50 | Preview | autor: Adam Homola |

Battlefield: Hardline vychází za nějaké tři týdny a po problematickém startu čtvrtého dílu se celkem logicky hrái na PC obávají, jak bude hra vypadat po vydání po technické stránce. Vývojáři jsou si vědomí toho, že jejich hra bude z technického hlediska pod drobnohledem. Hráče proto chtějí ujistit už předem, že nový Battlefield bude na PC přímo excelovat. Bude stabilní, bude využívat silného hardwaru a hlavně, že nepůjde jen o skvělou Battlefield hru, ale o skvělou PC hru.

To se nám snažil na oficiálním webu dokázat Mike Glosecki, který ve Visceral pracuje jako producent herních systémů. Hlavním poselstvím příspěvku je, že studio na PC se rozhodně nekašle, že nepůjde o portovanou verzi z konzolí. PC se prý regulérně vyvíjí vedle konzolových verzí a mělo by se jí dostát veškeré možné péče.

"Na stabilitu jsme se při vývoji opravdu soustředili. Myslím, že se všichni shodneme na tom, že stabilita Battlefieldu 4 nebyla po startu hry zrovna ideální. Abychom zajistili stabilitu po startu naší hry, běží nám v multiplayerovém prostředí už poslední dva roky a hrají ji tam týmy vývojářů a lidé z oddělení kvality. Hra měla dvě bety, jednu na E3 a druhá skončila teprve nedávno, 9. února. Obě nám pomohly nejen vylepšit stabilitu serverů, ale poskytly také cenný feedback pro hru jako takovou," napsal na webu Glosecki.

zdroj: Archiv

Je trochu pikantní, že obavy z technické podoby hry musí hasit člen jiného studia, než které mělo na triku Battlefield 4. Nicméně také platí, že na multiplayeru Hardline vedle Visceralu pracují i lidé z DICE. Vedle výše zmíněného nás producent taky ujistil, že Battlefield: Hardline budeme moct hrát v rozlišení 1920x1080 i více, že framerate pojede klidně i výš než 60fps, hra bude podporovat tři monitory a grafiku si půjde vyladit až do výšin atd. Vše samozřejmě za předpokladu, že vám to grafická karta utáhne.

Glosecki se taky vyjádřil k obavám hráčů, že jde jen o přeskinovanou čtyřku. Ty se ale popravdě vyrojily hlavně na základě loňské E3, kde mohl Hardline opravdu chvílemi připomínat čtvrtý díl. Od té doby se ale stal odklad a vývojáři udělali kus práce, takže ve výsledku bychom měli snad dostat Battlefield se svými klasickými multiplayerovými momenty, ale zároveň se spoustou novinek, od módu, přes zbraně, až po různé herní prvky.

zdroj: Vlastní

"Také jsme zaznamenali obavy, že hra působí příliš rychle a tím pádem není tolik taktická a týmová. Chtěl bych hráčům připomenout, že taktika je o akci. Je to o reakcích na konkrétní situaci a dosažení požadovaného výsledku. Hardline tímhle doslova přetéká, pozice a vědomí o situaci kolem vás tady používáte pořád. Je to jiný typ schopnosti než jen přesně mířit a je to náročnější, protože musíte dělat víc, než jen přesně mířit," dodal Glosecki.

Navíc tady musíte v multiplayeru opravdu spolupracovat, často se bez parťáků neobejdete a do toho se taktika promítá v nemalé míře. Nakolik se tady Glosecki jen marně pokouší o dobré PR a nakolik má skutečně pravdu, se dozvíme už brzy. Battlefield: Hardline vyjde 19. března na PC, PlayStation 4, PlayStation 3, Xbox One a Xbox 360.

Nejnovější články