V Itálii, konkrétně Alpách, se neocitnete náhodou. Odehrávala se tam Anna a White Heaven s ní sdílí jedno univerzum, byť nejde o přímé pokračování. Annu nemusíte v podstatě vůbec znát, abyste si White Heaven užili. Na začátku hry se vžijete do role Erica Blanca, kterého unesly podivné bytosti. Jeho vězením se stal roky opuštěný rozlehlý horský hotel a je na vás, abyste prošli bludištěm chodeb a zvláštních místností zpátky do bezpečí.
Ve White Heaven byste zbraně hledali marně, nicméně vaším nepřítelem nebude jen pouhé prostředí a puzzly. Půjde po vás i zatím nejmenované monstrum, které je ve dne silné a nebezpečné, zato v noci na své síle ztrácí. Střídání dne a noci tu není tedy jenom na parádu. Den bude ideální pro cestu z vašeho dočasného útočiště do doposud neprobádaných oblastí.
zdroj: Archiv
Mimo monstra musíte mít na paměti také obyčejné lidi, kteří mohou být leckdy nebezpečnější než stvůra. Problémem bude i vaše vlastní tělo. Eric je jenom člověk, který se po čase unaví a dříve či později se spánku nevyhne. Čím déle budete po hotelu pobíhat v unaveném stavu, tím horší bude váš zrak, rychlost a nakonec i zdraví.
Ve hře nemáte inventář a všechny environmentální puzzly řešíte přímo v prostředí. Pocit bezprostřednosti umocní i absence klasického uživatelského rozhraní. White Heaven ale není adventura tradičního point and click střihu a pixel hunting byste tady hledali také marně. Najdete tu naopak dva různé konce, kdy vás k jednomu z nich dovedou odhalené informace o obyvatelích hotelu. Čím hlouběji jej prozkoumáte, tím více se toho dozvíte a ne všechno se vám bude líbit.
White Heaven běží na Unreal Engine 4 a na PC se ho dočkáme ještě letos. Konzolovou verzi tvůrci také zvažují, ale prioritní je vydání na počítače. Nicméně jako v případě Anny by chtěli i White Heaven časem vydat také na konzole. Další informace, například o druhé hratelné postavě, bychom se měli dozvědět již brzy. Mezitím se můžete podívat na přiložený trailer, nebo do galerie na první obrázky.