V adventuře Peregrin vyjednáváte o míru se samotnými bohy
zdroj: tisková zpráva

V adventuře Peregrin vyjednáváte o míru se samotnými bohy

22. 4. 2017 12:30 | Preview | autor: Adam Homola |

Puzzle adventura Peregrin sice staví na příběhu a hádankách, ale na první pohled zaujme její vizuální stránka. Proč? Protože nad davem jiných her vyčnívá, a do jisté míry pomáhá prodat něco, nad čím by mohl leckdo jen mávnout rukou. Na celou hru koukáte z ptačí perspektivy a z pomyslného pohledu hlavní hrdinky Abi. Ta opustí své útočiště a vydá se na velké dobrodružství do světa, který protkán mýty, bohy a postapokalyptickou tématikou.

Na Abi padl nelehký úkol ukončit válku s bohy, přičemž cestou nalezne různé starověké ruiny z dob dávných civilizací, a nakonec se dostane až do nebe. Ne posmrtně, ale v rámci cesty za božstvy. Tam bude přímo s nimi vyjednávat o míru, což by mohlo být působivé, kreativní a velice neotřelé, pokud se to nesmrskne jen do prostého adventurního dialogu.

zdroj: tisková zpráva

Mytická nátura Peregrin bude prostupovat nejen světem, ale i Abi, která se bude moct díky speciálním schopnostem převtělit a ovládat různá stvoření. Hodně byste měli také spoléhat na důvtip, protože jen pouhou hrubou silou si cestu zdejším postapokalyptickým světem neproklestíte.

Peregrin mají na kontě vývojáři ze studia Domino Digital, které můžete znát díky Calvino Noir, Morphopolis a Terrohedron. O vydání hry se postará vydavatelská odnož Green Man Gaming, a byť podle oficiálního webu hry neznáme ani datum vydání, ani platformy, není to tak docela pravda. Produktová stránka hry na Steamu a GMG hovoří o verzi hry pro Windows a o „brzkém“ vydání.

Nejnovější články