Universe at War: Earth Assault oficiálně
zdroj: tisková zpráva

Universe at War: Earth Assault oficiálně

2. 2. 2007 19:19 | Preview | autor: Redakce Games.cz |

V neděli jsme vám odhalili nový projekt tvůrců Star Wars Empire At War - Universe At War: Earth Assault a dnes tu máme jeho oficiální oznámení, které spolu se šesti skutečnými screenshoty dnes vydala společnost SEGA.

Universe At War: Earth Assault je vyvíjena pro PC a oproti našim původním předpokladům by měla vyjít už letos na podzim. Alespoň takový je v tuto chvíli podle tiskové zprávy plán. Žánrově půjde o co do soubojů značně intenzivní real-time strategii s příběhem, který vás vtáhne do epického boje vedeného proti totální nadvládě vetřelců na Zemi.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva

Děj je zasazen do blízké budoucnosti, kdy několik nepřátelských frakcí ze všech koutů galaxie přišlo na Zemi, aby zde vedly válku intergalaktického rozměru. Těšit se prý můžete na zcela výjimečný strategický zážitek nabízející spoustu nových prvků a takové množství možností, jaké jste dosud v žádné RTS neviděli. Užít si to budete moci jak v singleplayeru, tak v multiplayeru.

Klíčovou novinkou tohoto projektu má být tzv. "Tactical Dynamics", systém, jenž hráčům dovolí přeškolit a upravit jednotky v reálném čase přímo na bitevním poli. To bude tvořeno deformovatelným terénem, na němž se plně projeví účinky všech těch mimozemských zbraní a jiných prostředků síly, jimiž budete moci zdolat celá města. Další novinky by vás měly čekat v multiplayeru. Budou v podobě nových módů inspirovaných populárními masivně multiplayerovými hrami či jinými onlinovkami. K tomuto titulu byly spuštěny i oficiální stránky.

Nicméně, to zdaleka ještě není vše. Na stránkách magazínu IGN se včera objevil poměrně hutný rozhovor, který samozřejmě nabízí i lecjaké další podrobnosti. Vyplynulo z něj například i to, že Universe At War: Earth Assault je ve vývoji už více než rok a má být první hrou budoucí série. Její podtitul jasně značí, že hned napoprvé půjde o naši planetu. Psát se bude rok 2012 a na Zemi přistanou příslušníci rasy Hierarchy, která dlouhou dobu neměla ve vesmíru konkurenci pokud jde o bojovou sílu, což se jala využít k úplné genocidě všech ostatních civilizací. Některým rasám se podařilo přežít a teď je řada na nás. Hierarchy je tu a její záměr je zřejmý - chce vytěžit všechen drahocenný a organický materiál na planetě. Lidstvo je ale zmatené a nemá prostředky, aby se dokázalo účinně bránit. Naštěstí jsou tu ale ještě další, kterých se to týká...

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva

Víme, že každá z frakcí má být velmi odlišná od těch ostatních, ale prozatím byla blíže představena pouze jedna - ona Hierarchy. Tu tvoří převážně obrovité těžké chodící stroje, které jsou velmi přizpůsobivé potřebám svého vedení. Kdykoliv je potřeba, za běhu lehce začnou plnit funkci podpůrnou, bojovou , produkční, apod. Na bojiště jsou sázeny přímo z oběžné dráhy pomocí důmyslného teleportačního systému. Výhoda této frakce je, že dokáže využít pro své účely prakticky cokoliv - stromy, lidi, auta, atd. Pokud jde o zbraně, využívá nejčastěji plazmové a radioaktivní a moc se s tím nemaže. Sejme jimi celý velký kus mapy, aby zatlačila nepřítele dozadu a vyklidila pole pro další "vysávání" materiálu.

Mezi jednotkami ve hře (spřátelenými i nepřátelskými) bude probíhat hojná interakce. Výše zmíněný systém "Tactical Dynamics" budou moci využívat všechny frakce, každá k tomu ale bude mít jiný přístup. Válečné stroje Hyerarchů budou vybaveny sockety, díky nimž hráč bude moci vytvořit vše, od autonomní zbraně různého druhu, štítů, brnění, po zařízení poskytující nejrůznější pasivní a aktivní schopnosti (ovládání myslí, radiace, mutace, opravy, atd.). Zkrátka rozmanitost jednotek bude veliká a potenciál jejich taktického využití obrovský.
zdroj: PR

korgull

Nejnovější články