Odhalení Universe at War od tvůrců Empire at War
zdroj: tisková zpráva

Odhalení Universe at War od tvůrců Empire at War

28. 1. 2007 15:15 | Preview | autor: Redakce Games.cz |

Obrovská chodící monstra jako vystřižená z filmu Válka světů napadají Zemi v nejvíce přizpůsobitelné RTS všech dob.

Pteroglyph, autoři loňského Star Wars: Empire at War, odtajnili v březnovém čísle časopisu PC Zone svůj nový projekt pro PC s podobným názvem Universe at War: Earth Assault. Pokud jste viděli film Válka světů (War of the Worlds), možná ani nemusíte číst následující řádky, protože zápletka hry je v podstatě totožná. Lidstvo v roce 2012 zjistilo, že v galaxii není samo. Téměř všechny kontinenty se znenadání ocitají pod útokem obrovských monster chodících po třech nohou (tzv. "walkeři" ala Supreme Commander), kteří nepřišli Zemi dobýt, nýbrž zde pouze sklízet - rostliny, zvířata, nerostné suroviny a především její obyvatele.

The Hierarchy, jak se veltřelci jmenují, nakládají lidi do přepravních kontejnerů a posílají je do svých lodí na oběžnou dráhu, odkud se už nikdy nevrátí. Hra začíná v předvečer posledního dne lidského odboje a v první misi se stanete svědky, jak to nehezky schytá město Washington DC včetné Bílého domu. Zdecimované řady místních občanů v panice prchají, mrakodrapy a jiné budovy se hroutí k zemi, lesy zachvátily požáry a šíří se choroby způsobené radiací. Situace se ještě časem zhorší, když se do konfliktu připlete další rasa mimozemšťanů a naše planeta se stane místem jejich vyřizování účtů...

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva

Vedle tuctového, ale zajímavými možnostmi oplývajícího příběhového pozadí bude Universe at War: Earth Assault zaškatulkován jako nejvíce přizpůsobitelná real-time strategie všech dob, alespoň by toho rádi docílili její tvůrci. Každá jednotka totiž má mít na bojišti víceúčelové použití a také na sobě bude mít několik pevně určených pozic, která se dají vylepšit. V případě zjištění, že daný druh jednotek není skoro vůbec účinný, můžete je díky této dynamické taktice povolat zpět a přetrénovat nebo změnit výzbroj podle vámi upraveného technologického stromu. Výrobní továrny zase lze během bitvy upgradovat různými směry a dále si vybrat zaměření průzkumu na ofenzivní, defenzivní nebo experimentální.

Vývojáři se rozhodli i pro další zesložiťující krok spočívající v drastických rozdílech mezi jednotlivými frakcemi. Dle jejich slov to je sice riskantní, ale prostě nechtějí, aby každá strana měla svůj ekvivalent například těžkého tanku nebo aby musela těžit ty samé suroviny. Zkrátka zapomeňte na to, že by ovládnutí hry za jednu frakci automaticky znamenalo vítězství i za zbylé dvě, které se ve všem značně liší. Bitvy, do nichž můžete na strategické mapě zeměkoule povolat posily z jiných teritorií, mají být výrazně ovlivněny denní dobou a přítomností hrdinů s třemi módy chování. Datum příchodu Universe at War zatím nebyl specifikován - odhadujeme začátek příštího roku, jelikož hra je ve vývoji už od podzimu 2005, kdy Pteroglyph a vydavatel SEGA podepsali smlouvu.
zdroj: PCZone

jd

Nejnovější články