Tvůrci Battlefield Hardline slíbili změny ve hře na základě ohlasu hráčů z bety
zdroj: tisková zpráva

Tvůrci Battlefield Hardline slíbili změny ve hře na základě ohlasu hráčů z bety

18. 7. 2014 14:45 | Preview | autor: Adam Homola |

Betatesty se v dnešní době často používají spíše pro marketingové účely, ale nedávná beta Battlefield Hardline není ten případ. Vývojáři totiž na oficiálním blogu zveřejnili seznam desetibodový seznam prvků ze hry, které na základě ohlasu hráčů z bety čekají úpravy. V některých případech jde o zdánlivě drobné úpravy, které jen upravují balanc, ale i ten je v multiplayerových hrách klíčové. Jiné změny jdou ale pod kůži hry více a mohly by ráz hry změnit opravdu zásadně.

Hráči si velmi často stěžovali na výbušniny, že je ve hře příliš. Vývojáři je ale nechtěli ze soubojů úplně odstranit a došli ke kompromisnímu řešení - nově se výbušniny díky upravenému timingu používají mnohem méně. Vedle výbušnin nebyli hráči spokojení s třídou Mechanic, kterou tvůrci přejmenují a zapracují na vybalancování jejích vlastností. Pokud máte návrh na nový název uvedené třídy, můžete jej vývojářům napsat do diskuze na webu.

Nejčastěji si ale hráči stěžovali na přílišnou podobnost Hardline s Battlefield 4. Došlo to tak daleko, že si hráči dělali z Battlefield Hardline srandu, protože se hraje jako modifikace pro BF4 (Dan Kremser něco podobného v dojmech z hraní bety Hardline píše také). Tvůrci ale naslouchali a změní uživatelské rozhraní, které by mělo Hardline od BF4 výrazně odlišit. Dojde též na předělání obrazovky s úpravami - ať už jde o vybavení, zbraně, přídavky ke zbraním nebo něco jiného. Všechno by mělo být přehlednější, jasnější, ale hlavně odlišné od Battlefield 4.

zdroj: Archiv

Jednotlivé mapy chtěli tvůrci oživit zařazením většího množství interaktivních prvků. Nejde o zásadní a revoluční věci, ale stejně neuškodí, když může hráč používat více dveří, rádií, skříněk s municí a dalších drobností. Pryč se statickou kulisou... A pryč s rychlostí! Kola v módech Heist a Blood Money budou delší. Zvýší se též odolnost vozidel. K jejich likvidaci už nepostačí zásobník z AKM - bude k tomu potřeba mnohem větší palebná síla, která zacílené auto zničí.

Z dalších úprav lze jmenovat vylepšené vyslýchání, odstranění chyb při oživování spoluhráčů a vylepšené prostorové ozvučení, aby se podle zvuků mohli hráči efektivně orientovat.

Vývojáři z Visceral zjevně nesedí se založenýma rukama a dokazují, že když si dostatek lidí na oficiálních fórech postěžuje, může to vést k (doufejme) pozitivní změně. Do vydání hry letos v říjnu už jim ale příliš času nezbývá. Bude zajímavé sledovat, jestli se jim nakonec podaří Battlefield Hardline dostatečně odlišit od BF4.

Nejnovější články