Hráči si velmi často stěžovali na výbušniny, že je ve hře příliš. Vývojáři je ale nechtěli ze soubojů úplně odstranit a došli ke kompromisnímu řešení - nově se výbušniny díky upravenému timingu používají mnohem méně. Vedle výbušnin nebyli hráči spokojení s třídou Mechanic, kterou tvůrci přejmenují a zapracují na vybalancování jejích vlastností. Pokud máte návrh na nový název uvedené třídy, můžete jej vývojářům napsat do diskuze na webu.
Nejčastěji si ale hráči stěžovali na přílišnou podobnost Hardline s Battlefield 4. Došlo to tak daleko, že si hráči dělali z Battlefield Hardline srandu, protože se hraje jako modifikace pro BF4 (Dan Kremser něco podobného v dojmech z hraní bety Hardline píše také). Tvůrci ale naslouchali a změní uživatelské rozhraní, které by mělo Hardline od BF4 výrazně odlišit. Dojde též na předělání obrazovky s úpravami - ať už jde o vybavení, zbraně, přídavky ke zbraním nebo něco jiného. Všechno by mělo být přehlednější, jasnější, ale hlavně odlišné od Battlefield 4.
zdroj: Archiv
Jednotlivé mapy chtěli tvůrci oživit zařazením většího množství interaktivních prvků. Nejde o zásadní a revoluční věci, ale stejně neuškodí, když může hráč používat více dveří, rádií, skříněk s municí a dalších drobností. Pryč se statickou kulisou... A pryč s rychlostí! Kola v módech Heist a Blood Money budou delší. Zvýší se též odolnost vozidel. K jejich likvidaci už nepostačí zásobník z AKM - bude k tomu potřeba mnohem větší palebná síla, která zacílené auto zničí.
Z dalších úprav lze jmenovat vylepšené vyslýchání, odstranění chyb při oživování spoluhráčů a vylepšené prostorové ozvučení, aby se podle zvuků mohli hráči efektivně orientovat.
Vývojáři z Visceral zjevně nesedí se založenýma rukama a dokazují, že když si dostatek lidí na oficiálních fórech postěžuje, může to vést k (doufejme) pozitivní změně. Do vydání hry letos v říjnu už jim ale příliš času nezbývá. Bude zajímavé sledovat, jestli se jim nakonec podaří Battlefield Hardline dostatečně odlišit od BF4.