Trojice statečných chce v akčním RPG Memory of Eldurim spojit Dark Souls a Skyrim
zdroj: tisková zpráva

Trojice statečných chce v akčním RPG Memory of Eldurim spojit Dark Souls a Skyrim

2. 12. 2015 13:53 | Preview | autor: Adam Homola |

Koncepčně rozmáchlé hry od malých týmů nevídáme často, protože jejich tvůrci velmi rychle narazí na meze svých schopností, ale občas se dostanou až do fáze, kdy už jsou hratelné, veřejně dostupné a existuje reálná šance, že se je podaří dokončit. Z českých luhů a hájů lze jako příklad uvést Novus Inceptio od Martina Mastného a podobně ambiciózní je též RPG The Memory of Eldurim od studia Liminal Games, které tvoří pouze tři vývojáři s velkými plány. Hra běžící na Cryenginu má být jakýmsi průnikem Dark Souls a Skyrimu, kdy se prvním jmenovaným inspiruje v soubojích a druhým zase ve zpracování herního světa.

The Memory of Eldurim nedávno vyšla na Steamu v programu předběžného přístupu a momentálně nabízí jeden velký ostrov se spoustou nepřátel, puzzlů, bossem a menší příběhovou linkou. Ostrov by vás měl zabavit na několik hodin a přitom jde dle slov tvůrců pouze o zhruba 10 - 15 % zamýšlené hry.

"Není tajemstvím, že se s předběžným přístupem táhne ne zrovna nejlepší pověst. Všichni jsme se někdy napálili hrami, které nebyly kompletní nebo se nedaly vůbec hrát. Vývojářům důvěřujeme a podporujeme a oni občas s penězi prostě utečou. Lidé si chtějí být jistí, že vývojáři tvrdě pracují a o projekt se starají s láskou. A přesně to děláme i my," napsal v tiskové zprávě šéf Liminal Games Bryan Excell.

The Memory of Eldurim zdroj: tisková zpráva

Dalším cílem vývojářů je udělat onen ostrov obsahově co nejkompletnější, aby si mohli hráči představit, jak bude vypadat zbytek hry, pro kterou termín vydání tvůrci zatím nemají. V programu předběžného přístupu si tedy pobyde tak dlouho, dokud vývojáři nedodělají hlavní příběhovou linii.

Další updaty by měly přinést celou řadu nových prvků, které v současné verzi zatím chybí: stealth souboje, odlišná komba pro různé zbraně, více zbraní, brnění i nepřátel, více příběhových prvků, regulérní stealth systém, frakce, craftování, mounty, upravitelné postavy, lepší interface a další důležité komponenty.

Sympatické je, že vývojáři neplánují prodávat DLC ani po vydání hry, ani v předběžném přístupu. Obsahové updaty mají v plánu i po vydání, ale všechny mají být zdarma. Jediné, za co by si vývojáři prý nechali (kromě hry samotné...) zaplatit, by bylo případné regulérní pokračování. Toho se ale dočkáme pouze v případě, kdy by The Memory of Eldurim prodalo dostatek kusů.

Nejnovější články