The Memory of Eldurim nedávno vyšla na Steamu v programu předběžného přístupu a momentálně nabízí jeden velký ostrov se spoustou nepřátel, puzzlů, bossem a menší příběhovou linkou. Ostrov by vás měl zabavit na několik hodin a přitom jde dle slov tvůrců pouze o zhruba 10 - 15 % zamýšlené hry.
"Není tajemstvím, že se s předběžným přístupem táhne ne zrovna nejlepší pověst. Všichni jsme se někdy napálili hrami, které nebyly kompletní nebo se nedaly vůbec hrát. Vývojářům důvěřujeme a podporujeme a oni občas s penězi prostě utečou. Lidé si chtějí být jistí, že vývojáři tvrdě pracují a o projekt se starají s láskou. A přesně to děláme i my," napsal v tiskové zprávě šéf Liminal Games Bryan Excell.
Dalším cílem vývojářů je udělat onen ostrov obsahově co nejkompletnější, aby si mohli hráči představit, jak bude vypadat zbytek hry, pro kterou termín vydání tvůrci zatím nemají. V programu předběžného přístupu si tedy pobyde tak dlouho, dokud vývojáři nedodělají hlavní příběhovou linii.
Další updaty by měly přinést celou řadu nových prvků, které v současné verzi zatím chybí: stealth souboje, odlišná komba pro různé zbraně, více zbraní, brnění i nepřátel, více příběhových prvků, regulérní stealth systém, frakce, craftování, mounty, upravitelné postavy, lepší interface a další důležité komponenty.
Sympatické je, že vývojáři neplánují prodávat DLC ani po vydání hry, ani v předběžném přístupu. Obsahové updaty mají v plánu i po vydání, ale všechny mají být zdarma. Jediné, za co by si vývojáři prý nechali (kromě hry samotné...) zaplatit, by bylo případné regulérní pokračování. Toho se ale dočkáme pouze v případě, kdy by The Memory of Eldurim prodalo dostatek kusů.