Třetí Army of Two vyjde v březnu, multiplayer jen kooperativně
zdroj: tisková zpráva

Třetí Army of Two vyjde v březnu, multiplayer jen kooperativně

2. 11. 2012 11:35 | Preview | autor: Adam Homola |

Připravovaná kooperativní střílečka Army of Two: The Devil’s Cartel má datum vydání. Kdo se těšíte na společné střílení zlých hochů v Mexiku, tak si zapište do kalendáře, že nejnovější počin Visceral Games vyjde v Evropě 29. března 2013. V Americe to pak bude o pár dnů dřív, 26. března. Samozřejmostí bude nějaká ta speciální edice pro předobjednávky, díky které budete mít víc věcí a přednostní přístup k bonusovému obsahu.

Speciální edice ponese název Overkill Edition a nabídne tři hlavní výhody oproti těm, kteří si hru nepředobjednají. Tou první má být přednostní přístup k Overkill kšeftům - v nich půjde o zabíjení nepřátel a působení také škody prostředí, abyste měli neustálý přísun bodíků a mód Overkill vám vydržel co nejdéle. Cílem se bude touhle “masivní destrukcí” probojovat k určitému cíli na mapě.

Druhou výhodou má být pistole TAH-9, speciální výstroj s maskou a automatická brokovnice Double D. Posledním bonusem Overkill edice bude speciální vzhled útočné pušky, masky a brnění, který se inspiroval u Day of the Dead. Prostě taková ta předobjednávková klasika. Nic zásadního, ale pro fanoušky hry příjemné drobnosti.

zdroj: Archiv

Zbraň TAH-9 pro předobjednávky

Co by většinu fanoušků mohlo taky potěšit, je absence kompetitivního multiplayeru. Žádný nebude. Zapomeňte tedy na to, že byste ve třetím Army of Two hráli klasický deathmatch a stříleli po kamarádech. V multiplayeru bude jen kooperativní režim. Vývojáři se chtějí soustředit jen na kooperaci, na nic jiného už prý stejně nemají prostředky a určitě ani čas. Proč by vás to mělo těšit? Protože se vývojáři budou moct soustředit na singleplayer.

“Když rozjedete nějaký projekt, tak na něj máte určité množství prostředků. Pak je na vás, jak s nimi naložíte. Že jsme se rozhodli soustředit na lepší kvalitu kampaně namísto kompetitivního multiplayeru pro nás pak byla logická volba,” vysvětlil rozhodnutí týmu hlavní designér Julien Lamoureux, jak reportuje VG247.

Možná je dobře, že se vývojáři vykašlali na velký multiplayer a soustředí se raději na kampaň. Multiplayer původního Army of Two totiž moc hráčů nezaujal a nedá se říct, že by se z něj stala trvalka. Zaměřit se na sílu série, kooperaci, tak dává smysl. Taky je ale možné, že EA na trojku prostě nedala vývojářům tolik peněz a s omezeným rozpočtem se musí dělat podobná zásadní rozhodnutí, co ve hře bude a na co už nezbudou peníze/čas.

Nejnovější články