Podobně jako Bastion nabídne i Transistor vlastní variaci na New Game Plus, takže dokončením příběhové kampaně hra ještě neskončí. Pokoříte sice hlavní dějovou linku a dočkáte se snad uspokojivého závěru, ale zároveň se vám otevře cesta k dalšímu prozkoumávání a experimentování se spoustou nových možností, které jste dříve neměli.
“Naším hlavním cílem je vytvořit hru s dobrým tempem, která bude působit kompletně a odmění vás za čas, který do ní investujete. Znamená to, že opravdu chceme, aby měli hráči na konci pocit satisfakce. Pokud se většina hráčů dostane na konec Transistor a tam to zabalí, budeme velice spokojení, protože dokončili příběh. Ale zároveň hra nabízí víc než jen příběhovou kampaň,” napsal kreativní šéf studia Greg Kasavin na PlayStation Blogu.
zdroj: Archiv
Tvůrci dle svých slov do Transistor nacpali bohaté a propracované systémy, jejichž plnou šíři nemůžete během jednoho dohrání zažít. V ideálním případě bychom tak měli během prvního hraní narážet na nové a zajímavé věci prakticky neustále, ale pořádně prozkoumat a experimentovat s nimi bude možné až při druhém či dalším zahrání. Právě od toho je ve hře mód Recursion.
Rekurze se odemkne po dokončení kampaně a umožní hrát Transistor znovu se zachováním levelu a všech odemčených funkcí meče Transistor. Obsah nové hry ale nebude identický a například složení nepřátel bude pokaždé trochu jiné.
Jednotlivé druhy nepřátel se navíc budou doplňovat a nové kombinace mají v Recursion módu společně s vaším vysokým levelem a funkcemi meče Transistor zpřístupnit nové taktiky a postupy. Alespoň si to slibují vývojáři, tak doufejme, že nezůstane jen u zbožného přání.