Ovšem ne příští rok nebo za dva roky, ale jen "někdy v budoucnu." Morhaime také dodal, že firma přímé pokračování třetího dílu momentálně neřeší, což bych mu i věřil. Morhaime potvrdil, že studio se bude v RTS žánru momentálně soustředit na rozšiřování, podporu a další vývoj StarCraftu II a Heroes of the Storm.
Druhý zmíněný titul sice není RTS, ale MOBA žánr z akčních realtime strategií vychází a byl to ostatně první StarCraft, kde se kořeny dnes tolik populárního a dominantního žánru zrodily. A následně Warcraft III, díky kterému vznikla DotA.
Blizzard se na letošním BlizzConu v oznámení nových věcí příliš nevytáhl, což nám může naznačovat silný příští BlizzCon 2017. Do firmy se po letech vrátil její spoluzakladatel Alan Adham, který se svého času mimo jiné podílel na třetím Warcraftu jako senior designér. A na World of Warcraft jako hlavní designér.
Adham má mít na starosti inkubaci nových nápadů, což mi zní spíše jako pokus vyprodukovat nějaké (na Blizzard) originální nové a menší hry, než počátek vývoje dalšího velkého Warcraftu. Nicméně naděje, že se někdy zase vrátíme do Azerothu v jiné než MMORPG podobě, tu stále je a vedení firmy je mu také nakloněné.