Sci-fi sandbox No Man's Sky procedurálně generuje i zvuky zvířat
zdroj: tisková zpráva

Sci-fi sandbox No Man's Sky procedurálně generuje i zvuky zvířat

7. 12. 2014 0:57 | Preview | autor: Petr Poláček |

Včera jste viděli video ze sci-fi sandboxu No Man’s Sky, které představilo portály jako jeden z pěti způsobů cestování vesmírem hry. Dnes vám řeknu, že podle šéfa vývoje Seana Murrayho byla prezentace portálů plíživým představením mimozemských technologií, které hrají v No Man’s Sky důležitou roli. Murray rovněž v rozhovoru během PlayStation Experience nastínili, že obrovský vesmír No Man’s Sky není jen bezbřehé pískoviště bez jakéhokoli vedení - No Man’s Sky ve skutečnosti má jistou strukturu, která hráče motivuje, aby se jen tak nepotuloval, ale směřoval přirozeně k centru galaxie. Nejdřív se ale podívejte na čtyřminutové video ze hry, pak myšlenku britského vývojáře rozvedu.

Galaxie v No Man’s Sky je sice procedurálně generovaná, ale planety mají své místo v hypotetické hierarchii. Na začátku hry začíná každá nový vesmírný dobrodruh na planetě ve vnějším okruhu galaxie a se základní lodí. Jinak řečeno, v rámci galaxie se nachází někde na venkově. Čím blíže se hráč dostane středu galaxie (velkému městu), tím lepší a dražší technologie si může pořídit, což je právě onen motiv, kterým se tvůrci snaží hráče přinutit, aby směřoval ke středu galaxie. Nejde však jen o technologie. Obchodníci na planetách blíže středu prodají své zboží za lepší ceny, pokud je dovezou z okraje, což je zároveň připomínka, že No Man’s Sky je sandbox a podporuje celou řadu herní stylů. Od bojovníka a dobyvatele až po obchodníka a evangelistu.

zdroj: YouTube.com

Tvůrci No Man’s Sky ještě tají celou řadu zajímavých informací. Třeba doposud neprozradili, že procedurálně generované není jen povrch planet a přítomnost zvířat a jiných objektů, ale i zvuky, které zvířata vydávají. Možná jste také netušili, že když objevíte planetu, uslyšíte při tom zcela unikátní hudební doprovod a tak dále.

Tvůrci No Man’s Sky mají v rukávech ještě celou řadu tajemství nebo prvků, kterých pracují, ale zatím netuší, jestli je k něčemu použijí. Snad i proto jsme se ani během PlayStation Experience nedozvěděli, kdy hra vyjde – jestli příští rok nebo přespříští rok. Množná to netuší ani tvůrci z Hello Games...

Nejnovější články