Některé z novinek si vyžádala komunita na základě předchozí verze hry a jde především o změnu shuttle misí. Nově v nich musíte činit řadu ne zrovna jednoduchých voleb, jejichž dopad byste měli pokaždé pořádně zvážit. Výrazně se také zvedla nabídka možných činností na planetách, kde máte důvod trávit více času.
Přepracování soubojového systému vévodí nová schopnost Evade, díky které se můžete vyhnout nepřátelským útokům. Jakkoliv jednoduše to může znít, měla by mít Evade na dynamiku soubojů velký dopad. Stejně tak si majitelé early access verze zřejmě všimnou nedokonalé mušky nepřátel. S jejich stoprocentní přesností je po novém updatu konec: vývojáři v updatu na Steamu tvrdí, že je fér, aby nepřátele nebyli vždy stoprocentně přesní a mají pravdu.
S přesností míření zahýbal update i u vašich parťáků, kteří zase podle některých hráčů míjeli až příliš často. Nově mají být přesnější, což by mělo společně s menší přesností nepřátel vést k úspěšnějším a napínavějším soubojům.
Zájemci o kompletní seznam všech menších změn a úprav z nového updatu mohou kliknout sem, ostatní si můžou počkat na první měsíce příštího roku, kdy hotová verze Into the Stars vyjde pro PC a Mac.