Rozdíly v EU a US verzi Deus Ex 2: IW, DX 3 v plánu
zdroj: tisková zpráva

Rozdíly v EU a US verzi Deus Ex 2: IW, DX 3 v plánu

6. 2. 2004 19:19 | Preview | autor: Redakce Games.cz |

Zatímco Amerika se už od začátku prosince věnuje pokračování úspěšného RPG Deus Ex 2: Invisible War, Evropa na svou příležitost teprve čeká.

Zde se tento titul totiž objeví až 5. března. Toto opoždění není dílem něčího rozmaru, nýbrž zcela účelovou záležitostí. Vývojáři z Ion Strom se během těchto týdnů věnují dolaďování a vylepšování svého projektu, aby publiku na starém kontinentu nabídli to nejlepší, co je v jejich silách. Evropská edice hry proto bude oproti té americké obsahovat mnoho změn.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Především, ohlasy hráčů tvůrce upozornily na některé nedostatky ve vyvážení zbraní, takže došlo k revizi této oblasti hry. Dále si prý lidé stěžovali na instalační program a to do takové míry, že jej vývojáři nakonec od základu přepsali. Bez zásahu se neobešel ani interface a pozornost si vyžádal i výkon hry. Tvůrci se jali optimalizovat engine tak, aby framerate navýšili o 20%, což je prý někde dosti dramatické. Všechny tyto úpravy pochopitelně dorazí i k americkým fanouškům prostřednictvím dodatečného patche. Nicméně už nyní mohou zkusit aktualizovanou verzi DX2 texture packu (55 MB, lokální mirror), která obsahuje kolem 325 nových textur ve vysokém rozlišení a má předělaný instalační program.

Výše uvedené informace pocházejí z rozhovoru zveřejněného na stránkách magazínu CVG, kde je možné nalézt rovněž zmínku o dalším pokračování série. Jak se ovšem dalo očekávat, žádné podrobnější informace o případném třetím dílu Deus Ex jsme se ještě nedozvěděli. Snad jen to, že se má nová hra od Invisible War lišit tak, jako se liší Invisible War od původního Deus Ex. A samozřejmě i to, že má být lepší, čistší a dát hráči mnohem větší volnost.

V současné době se však Ion Strom soustředí na úplně jiný titul, a to na stealth akci s názvem Thief: Deadly Shadows. Ta toho s Deus Ex nemá moc společného, i když něco přeci - sdílí stejný technologický základ, resp. jeho jádro. Umělá inteligence v obou hrách je jinak prý diametrálně odlišná, stejně jako atmosféra a řada dalších prvků.
zdroj: CVG

Nejnovější články