Ashes of the Singularity se v oficiálních materiálech chlubí především technologickou stránkou. O podpoře dvou různých grafických karet v jednom PC jsme už psali. Vedle toho běží hra na enginu s plnou podporou více jader i DirectX 11/12, který je od základů postavený pro 64 bitové systémy.
Více jader chce hra využívat hlavně pro údajně pokročilou umělou inteligenci, která by neměla podvádět, jak je to obvyklé v jiných titulech podobného ražení. AI třeba často ví o pozici vaší základy, zná typy jednotek, které vyrábíte, kudy na ni jdete a podle toho se připravuje. S tímhle bychom se prý v Ashes of the Singularity setkat neměli. Snad i kvůli rozsahu jednotlivých bitev, které jsou opravdu masivní a nabízí spoustu taktických i strategických možností, s nimiž by si skriptovaná AI spíš neporadila.
zdroj: Archiv
„Bez ohledu na super technologii v Ashes of Singularity je naším hlavním cílem představit real-time strategie nové generaci hráčů," vysvětluje záměr vydavatele šéf Stardocku Brad Wardell. Zároveň dodává, že tvůrci a vydavatel chtějí hráče zaujmout dlouhodobou znovuhratelností v single i multiplayeru, podporou modifikací, bezplatnými updaty a bezproblémovým multiplayerem v rankovaných bitvách i při obyčejném řádění s kamarády.
Ashes of the Singularity si můžete pořídit na Steamu, GOG nebo přímo na stránkách vydavatele Stardock - zatím pouze pro Windows. Jestli nad koupí hry přemýšlíte, můžete si přečíst lednové dojmy z hraní tehdy stále ještě rozpracované verze, nebo počkat na naši recenzi.