Na nepovedené porty konzolových her jsou PC hráči za ta léta už celkem zvyklí, kdežto konzolistům se obvykle jde docela na ruku. Wargaming se nestydí přiznat, že zatímco evropský trh má vcelku pokrytý, konzolovou verzí chce cílit především na Severní Ameriku, Velkou Británii a Japonsko.
Jde o území s oblibou hrdinské kultury a superhrdinů, proto velitelé známí z počítačové verze dostali mnohem víc prostoru. Mají portréty s podobiznou, speciální schopnosti i životní příběh, aby se s nimi hráči mohli identifikovat. Anebo je spíš snáz sbírat, stejně jako flotilu.
zdroj: Archiv
Uživatelské rozhraní se tedy vytvářelo kompletně nanovo, aby se World of Warships: Legends pohodlně hrálo na ovladačích. I systém progrese se změnil, oproti počítačové verze se prakticky vůbec nevětví a je lineárnější. Hra je tím přístupnější a jednodušší, ale pořád si uchovává strategický ráz a na poměry konzolí zůstává stále poměrně komplexní.
Na PlayStation 4 a Xbox One X poběží ve 4K a pokud máte televizi, která podporuje HDR, obzvlášť si užijete si nádherně vypadající moře. I na nižších řadách konzolí ale vypadá hra pořád velmi obstojně. Oproti PC verzi se hraje na menších mapách, takže i v méně hráčích, největší mód obsáhne bitvy 9 na 9.
Vývojáři o World of Warships rádi říkají, že jde o „šachy na vodě“ a kladou důraz na strategickou složku, nicméně ani na gamepadu se nedočkáte autoaimu, pouze určitého stupně asistence při míření. Na jednotlivé tahy ale máte dostatek času, takže by to nemělo být příliš velkou překážkou.
World of Warships: Legends se už nyní testuje v extrémně uzavřené alfě o pár tisícovkách hráčů. Testování má Wargaming v plánu dokončit letos a hru vydat příští rok na Xbox One a PlayStation 4. S crossplay hraním nepočítejte ani mezi konzolemi, na verzi pro Switch se zatím nepracuje, přestože o ní vývojáři uvažují.