Připravuje se totiž ještě jakési rozšíření cílené na handheld PSP, na němž se koncem roku objeví titul God of War: Chains of Olympus. Tento půjde v dobře vyšlapaných akčních šlépějích svých předchůdců, ve kterých hlavní hrdina Kratos nebude ve svých drsných chutích a možnostech nijak zvlášť omezen. V Chains of Olympus se přitom podíváme na události předcházející úplně prvnímu dílu a získáme zajímavé odpovědi na některé otázky, přičemž zdejší příběh bude mít v některých momentech dokonce návaznost na výše připomenutou druhou herní kapitolu. Náplň ale zůstane nezměněna. Kratos tu znovu bude především bojovat proti početným zástupům nepřátel, dílem mytologických a dílem skutečných, jako je mohutná perská armáda, s jejímiž vojáky se střetne hned v úvodu zdejšího dobrodružství.



Nelítostný spartský válečník bude opět disponovat pro něj tolik charakteristickou zbraní, dvojicí mečů schopných rychle pracovat i na dálku. Nemají však chybět ani další zbraňové alternativy, magie, či efektní úhybné manévry skrze rychlé kotouly. Soubojová část, v níž se nadějete tradičně pestré přehlídky bossů, má být pravidelně prokládána explorací herního světa, jenž má mít stejně epické kontury jako je tomu na PS2... a podobně vymazlené grafické zpracování. Za čímž jsou lidé z Ready At Dawn studia, co už mají na triku výborného Daxtera právě pro PSP. Hra přirozeně nabídne nové lokace, puzzle, nová - dosud neviděná - komba, atmosférický soundtrack a dost možná, že i nějaký ten bonus ke stažení skrze online dispozice handheldu. Ovšem tady rovnou zapomeňte na multiplayer, neboť půjde především o "one-man-show". Snad tvůrci zvládnou klíčové ovládání, kde bývá u PSP téměř vždy zakopaný nějaký ten pes.