EA posouvá vydání Dragon Age: Inquisition a Battlefield Hardline
zdroj: tisková zpráva

EA posouvá vydání Dragon Age: Inquisition a Battlefield Hardline

23. 7. 2014 11:25 | Preview | autor: Adam Homola |

V některých studiích EA mají napilno a nestíhají, ať už ve větší či menší míře. Projevuje se to posunem data vydání hned u dvojice her, ale ve výsledku to bude jen k dobru věci - vývojáři budou mít víc času doladit poslední detaily jak u Dragon Age: Inquisition, tak u Battlefield Hardline. S Dragon Age: Inquisition se původně počítalo na říjen, ale nové datum vydání je 21. listopadu. Několikatýdenní posun tak moc nebolí.

Oficiální důvod odkladu je jednoduchý a obvyklý. Vývojáři těch pár týdnů k dobru využijí na doladění a upravení detailů a především na optimalizaci hry pro všechny platformy. Klasické důvody a odklad jen na pár týdnů, takže nic hrozného. Dragon Age: Inquisition se tedy dočkáme 21. listopadu. Alespoň nebude říjen tak strašně zahlcený velkými a zajímavými tituly.

Horší to bude s Battlefield: Hardline. Kdo jste se těšili na nahánění zlodějů v kůži policistů nebo naopak, budete si muset ještě pár měsíců počkat. Visceral sice stíhají, ale letos by mohli vydat jen tu hru, kterou si sami naplánovali u začátku vývoje. Ne takový Battlefield, který se rýsuje nyní na základě interního testování a hlavně na základě ohlasů z betatestu, který EA spustili už na E3. Nové datum vydání tak zatím není přesně dané, ale rámcově půjde o začátek příštího roku, jak oznámili na webu.

zdroj: Archiv

Dá se tak očekávat, že to Visceral budou muset stihnout do konce března, kdy končí kvartál a vydavatelé se snaží vydat co nejvíc her. Ale to už předbíháme, pojďme zpátky k betě - tu podle vývojářů vyzkoušely miliony hráčů a nemálo z nich se také podělilo o své názory. A tvůrci najednou uviděli, že by mohli z Battlefield Hardline vykutat přeci jen něco víc, než to, co mají teď. Na to ale potřebují čas, který jim vedení EA odkývalo.

Nově se tak můžeme těšit na údajně výrazné vylepšení multiplayeru. Cílem je udělat ze hry "unikátní battlefieldovský multiplayerový zážitek". Pozornosti se dostane i kampani, kde byli vývojáři ještě vágnější. Zde se mají vylepšit některé klíčové systémy a mechaniky a jiné se zase přidají. Co přesně to bude zatím nevíme. Včera ale Visceral slibovali, že kampaň bude propracovaná a mnohem více ve stylu kriminálních seriálů.

Poslední bod, na který se chtějí vývojáři v mezičase soustředit, je stabilita. Ta je v poslední době u Battlefieldu poměrně kontroverzní a po čtyřce se není čemu divit. Visceral se chlubili už krátce po oznámení hry, že Battlefield Hardline bude mít start výrazně lepší než Battlefield 4. Už jen proto, že všechny opravy a nové technologie, které DICE do čtyřky po vydání zakomponovali, v Hardline budou hned od začátku.

A teď budou mít navíc ještě několik měsíců na optimalizaci celé hry. Jestli bude mít i přesto Battlefield Hardline u startu problémy, omlátí jim to hráči o hlavu ještě víc, než v případě předchozího dílu. Zatím to ale minimálně na papíře vypadá, že by se snad mohli EA opravdu poučit a Visceral by mohli z chyb DICE a času navíc těžit. Jaký bude výsledek se ale dozvíme až na začátku příštího roku.

zdroj: Archiv

Nejnovější články