Další Legacy of Kain bude asi o multiplayeru a od nového studia
zdroj: tisková zpráva

Další Legacy of Kain bude asi o multiplayeru a od nového studia

7. 6. 2013 14:50 | Preview | autor: Adam Homola |

Už je to pěkná řádka let, co vyšla poslední hra v sérii Legacy of Kain. Ono je to bez pár měsíců vlastně dekáda, co vyšel Defiance, zatím poslední díl. To je už víc než solidní přestávka na jakoukoliv značku a zrovna Legacy of Kain by si nějaký ten reboot nebo pokračování určitě zasloužila. Na něčem novém se také potají pracuje, ale skalní fanoušci původních dílů by se měli mít na pozoru, protože tohle by jim mohlo pocuchat nervy.

Square Enix dnes pro VG247 potvrdila, že se skutečně na něčem novém dělá. Říká se tomu Nosgoth a není potvrzeno, jestli je to celý název, podtitul nebo jen kódové označení. Komunitní manažer George Kellion si ale u starších hráčů plusové body asi neudělal - prozradil totiž, že Nosgoth je sice v aktivním vývoji, ale že nejde o tradiční akční adventuru, jak jsme byli u série Legacy of Kain zvyklí.

A jako by to nebylo málo, dodal: “Komunita by o Nosgothu neměla uvažovat jako o singleplayerovém zážitku”. Takže nejde o akční adventuru a bude to primárně postavené na multiplayeru. Víc nevíme a můžeme jen hádat - fantasy moba? Klasický 3rd person akční multiplayer? Nebo snad nějaký nový a originální multiplayerový koncept? Na E3 se oznámení Nosgothu ještě nedočkáme, takže vydání bychom v nejbližších měsících očekávat vůbec neměli.

Crystal Dynamics teď mají jistě plné ruce práce s novým a zatím neoznámeným Tomb Raiderem, takže Nosgoth má pod palcem jiné, zatím neznámé studio. V minulosti sice probíhaly nějaké nepotvrzené spekulace o tom, že se v Crystal Dynamics pracuje na rebootu Legacy of Kain: Soul Reaver a že bychom se ho měli dočkat na E3, ale zase z pracovních inzerátů CD vyšlo najevo, že studio chystá vedle Tomb Raidera novou značku.

Tomb Raider, Legacy of Kain: Soul Reaver a ještě nová značka? Crystal Dynamics zase nejsou nějaké velestudio, a pokud třeba ta nová značka není malá mobilní hříčka, tak něco z toho nemůže být pravda. Těžko budou mít ve studiu rozjeté tři velké projekty, pokud některý z nich neoutsourcují ještě někde jinde, podobně jako třeba většinu Aliens: Colonial Marines udělali v TimeGate a Gearbox to pak jen (horkou jehlou) sešili.

Vedení Square Enix sice Tomb Raider prohlásilo za prodejní zklamání, které nanplnilo očekávání, ale hra se pořád prodávala slušně, takže těžko věřit tomu, že by studio pustilo Laru k ledu a radši by dělalo na upírech, které si dnes už tolik lidí nepamatuje - Tomb Raider je pořád mnohonásobně větší značka než Legacy of Kain. Na nové generaci konzolí by ale mohli nového a multiplayerového Kaina slušně udat, pokud by z toho vylezlo něco rozumného. Pokud by hra měla být oznámena ještě letos, tak se logicky nabízí Gamescom, Video Game Awards nebo vlastně libovolná obálka Game Informeru...

Nejnovější články