Depresivní atmosféra je tady vším. Podřídila se jí i barevná paleta, která je černobílá – tedy až do chvíle, než někdo prolije rudou krev. Všechny postavy jsou prezentované jako stínové siluety, jejichž detaily jsou utopeny ve tmě, takže se budete muset naučit postupně poznat, která z nich umí střílet a která vám rozmlátí hlavu palcátem. A taky byste se měli naučit poznat svého vlastního hrdinu, protože při sledování traileru jsem si občas nebyl tak docela jistý, která ze siluet to ve skutečnosti je.
Čekejte velmi podobné mechaniky jako ve hře, která Unworthy inspirovala. Jsou tu menší nepřátelé, co vám brání v cestě za mohutnými bossy, při jejich vraždění sbíráte duše (tady se jim naoko říká „hřích“), po smrti z vás vypadnou jak hrstka skleněnek, boj je taktický a založený na výdrži – a samozřejmě brutálně těžký.
Základy jsou zkrátka na místě. Sice nemůžete od jednomužného projektu čekat kdovíjakou délku, ovšem autor tvrdí, že by vám hra měla i tak zabrat něco mezi osmi a čtrnácti hodinami, což při patnáctidolarové cenovce není vůbec špatné. Široké rozpětí se samozřejmě odvíjí od toho, že někdo prvního bosse porazí na pátý pokus, někdo se s ním bude patlat padesátkrát.
Postupně si odemknete nové zbraně i magické schopnosti, a i díky novým typům nepřátel a bossů by téhle opresivně temné šermovačce snad neměl dojít dech. Můžete se o tom přesvědčit sami příští úterý, 29. května, kdy Unworthy vyjde na Steamu. Informace o případném konzolovém vydání si Kuzmanovič schovává na později.