Depresivní atmosféra je tady vším. Podřídila se jí i barevná paleta, která je černobílá – tedy až do chvíle, než někdo prolije rudou krev. Všechny postavy jsou prezentované jako stínové siluety, jejichž detaily jsou utopeny ve tmě, takže se budete muset naučit postupně poznat, která z nich umí střílet a která vám rozmlátí hlavu palcátem. A taky byste se měli naučit poznat svého vlastního hrdinu, protože při sledování traileru jsem si občas nebyl tak docela jistý, která ze siluet to ve skutečnosti je.
zdroj: Archiv
Čekejte velmi podobné mechaniky jako ve hře, která Unworthy inspirovala. Jsou tu menší nepřátelé, co vám brání v cestě za mohutnými bossy, při jejich vraždění sbíráte duše (tady se jim naoko říká „hřích“), po smrti z vás vypadnou jak hrstka skleněnek, boj je taktický a založený na výdrži – a samozřejmě brutálně těžký.
Základy jsou zkrátka na místě. Sice nemůžete od jednomužného projektu čekat kdovíjakou délku, ovšem autor tvrdí, že by vám hra měla i tak zabrat něco mezi osmi a čtrnácti hodinami, což při patnáctidolarové cenovce není vůbec špatné. Široké rozpětí se samozřejmě odvíjí od toho, že někdo prvního bosse porazí na pátý pokus, někdo se s ním bude patlat padesátkrát.
Postupně si odemknete nové zbraně i magické schopnosti, a i díky novým typům nepřátel a bossů by téhle opresivně temné šermovačce snad neměl dojít dech. Můžete se o tom přesvědčit sami příští úterý, 29. května, kdy Unworthy vyjde na Steamu. Informace o případném konzolovém vydání si Kuzmanovič schovává na později.