Ulf Andersson si před dvěma lety založil švédské studio 10 Chambers Collective a se svými zkušenostmi ze studia Overkill byly proporce jeho debutového projektu dané. Čtyři hráči se spojí v online kooperaci proti hordě pseudo zombií.
Jak dokazuje nové video, není na prvním místě střílení, ale kradmý postup velice temným podzemím. Hráči totiž nechtějí neopatrným pohybem vzbudit zdejší krvelačné tvory. Čtyřčlenná skupinka trénovaných střelců jim říká spáči a jak se zdá, vaše pouhá přítomnost a přímé světlo je hned nevzbudí.
zdroj: Archiv
Nevzbudí je dokonce ani kravál a záblesky jdoucí od autogenu, jímž se jeden z hráčů snaží otevřít těžké dveře připomínající atomový kryt nebo sejf (kdo ví, třeba se jedná o pomyslné apokalyptické pokračování Payday…). Následné spuštění alarmu už je však přes čáru a mrazivý klid temného komplexu je přerušen hrdelními skřeky monster.
Plíživá pasáž tak okamžitě přechází v hororovou akci, kde se na tým valí jeden spáč za druhým. Ale kromě humanoidních tvorů se vzduchem plazí i jakési ozubené hadice. Těžko říct, co to všechno znamená, co je cílem vašeho snažení a kde se to vůbec nacházíte.
Stránka na Steamu ale slibuje plánování před každou výpravou, vybavování se správným náčiním a samozřejmě nutnost kooperovat. Jakási funkce Expedition Director pak naznačuje procedurální generování úrovní. Uvidíme, co ukáží další videa. GTFO vyjde někdy v příštím roce minimálně na PC.