| Autor: Kate Publikováno: 24.července 2005 |
zdroj:
tisková zpráva
zdroj:
tisková zpráva
zdroj:
tisková zpráva
Hlavní postava se tedy sice změní, ale celé ovládání a hlavně pak příkazový systém, mají zůstat prakticky nedotčeny. To je rozhodně dobrá zpráva pro ty, kterým v BiA vyhovoval, špatná pro ty ostatní. Zda si ve hře budete moci konečně také lehnout, není zatím známo, rozhodně by to ale asi nikomu nevadilo.
zdroj:
tisková zpráva
Boje hlavně v ulicích Pokud jde o nové navazující mise, ty budou zasazeny hlavně do rozbombardovaných normandských městeček a vesnic, které budete s Hartsockem a jeho jednotkou postupně osvobozovat. Můžete se proto těšit především na boje v ulicích a polorozpadlých budovách, které nabízejí řadu možností pro využití vašich taktických dovedností. Stejně jako v jedničce, i zde budou mise inspirovány skutečnými událostmi vojáků ze 101. výsadkové divize. Vývojáři slibují obecně mnohem rozlehlejší mapy a celkově větší počet levelů, což by v praxi mělo znamenat také delší herní dobu. Na britském C&VG uvádí, že BiA: Earned in Blood bude rozdělena do dvaceti kapitol, přičemž každá z nich prý bude asi tak o 50% delší než ty z předchozího dílu. Jistých vylepšení by se pak měla dočkat i fyzika - například zdi budou padat po každém zásahu tankem jinak. Novinkou se stane možnost prorážet si na vyznačených místech vlastní cestu pomocí TNT. Tu pak ale budou pochopitelně moci využít i vaši nepřátelé.
Opravdu hezčí grafika?
zdroj:
tisková zpráva
zdroj:
tisková zpráva
zdroj:
tisková zpráva
Dynamičtější AI Přepracovaná umělá inteligence nepřátel by se tentokrát měla jednoduše řečeno spoléhat ještě méně na skripty a skutečně reagovat pouze na pohyb a akce vašeho týmu. Chování nepřátel má údajně být značně agresivnější a hlavně méně předvídatelné. Němci rozhodně nebudou čekat, až si jich začnete všímat, ale sami se vám budou neustále snažit dostat do zad. Podle autorů tak BiA: Earned in Blood bude mnohem těžší a tím pádem i věrohodnější hrou než jednička.
zdroj:
tisková zpráva
V misi, kterou v souvislosti s AI prezentoval Randy Pitchford z Gearboxu novinářům, přesně taková situace nastala. Ve hře naschvál soustředil oba své týmy pouze na jednu německou skupinu, druhé si vědomě vůbec nevšímal. Nepřátelé ale tento fakt rychle zaregistrovali a ihned výhodně změnili pozici tak, aby mohli lépe zaútočit. Během pár chvil měl Pitchford z týmu mrtvoly. Nepozornost se zkrátka nebude vyplácet. Kooperativní multiplayer Pokud máte zatím pocit, že Brothers in Arms: Earned in Blood nenabízí nic revolučně nového, aby se mohla nazývat pokračováním a prodávat za plnou cenu, snad vás trochu naláká příslib nového kooperativního modu Skirmish. Ten si budete moci proklepnout na deseti nových mapách, které budou samozřejmě obsahovat prostředí z nové singleplayerové kampaně. Jeden hráč se ujme role Matta Bakera z jedničky a druhý Joe Hartsocka. Každý z nich pak dostane pod palec jeden tým a společnými silami se budou snažit zatočit s německými okupanty.
zdroj:
tisková zpráva
zdroj:
tisková zpráva
zdroj:
tisková zpráva
další obrázky z této hry najdete v sekci screenshotů Co se týče úkolů, nemá určitě jít jen o kolegiální procházení toho samého jako v singlu. V Skirmish modu totiž najdete zcela nové mise. Pokud navíc neseženete živého parťáka, můžete si zmíněné mise zkusit zahrát i sami. Jestliže naopak při kooperativní hře jeden padne, druhý může klidně dohrát misi sám do konce. Na existujících mapách si také budete moci změnou parametrů vytvořit prakticky nový typ hry Defense, a snažit se o obranu nebo naopak dobytí určitého místa. Potěšující novinkou je jistě fakt, že takto si budete moci zahrát i za německou stranu. Na kooperativní hru se každopádně mohou těšit jak PCčkáři, tak i majitelé PS2 či Xboxu. Klasický soutěžní multiplayer se zase dočká přírůstku deseti nových map pro Head to Head a vylepšeného síťového kódu. Zkrátit by se měly obecně i loadovací doby. Už na podzim
zdroj:
tisková zpráva
Hra Brothers in Arms: Earned in Blood byla oznámena teprve letos v květnu a podle našich kolegů ze serveru GameSpy nebyl v počátku UbiSoft rozhodnut, zda Earned in Blood bude vydávat jako pokračování nebo jen jako samostatně spustitelný datadisk. Nakonec bylo ale rozhodnuto pro první variantu. Zda oprávněně, zjistíme zřejmě již letos v říjnu. U nás hru (stejně jako jejího předchůdce) vydá společnost Playman, která plánuje verzi s českými titulky (ač původní BiA CZ stále odkládá a dosud neuvedl na domácí trh).Zdroje: CVG, GameSpot, WP, IGN, GameSpy Stáhněte si: Video... Související články: Brothers in Arms recenze (3/2005), MP článek a návod, Novinky... |
| Kate | |
| autorce je 20 let, studuje MFF UK obor informatika; kromě psaní pro Tiscali Games recenzuje i pro časopis LEVEL a TV pořad GamePage; nejspolehlivěji ji k počítači připoutá akce s promakaným příběhem nebo vojenská simulace, volný čas ale tráví i jinak |