Vychází LEVEL 234 s plnou hrou Homefront
zdroj: tisková zpráva

Vychází LEVEL 234 s plnou hrou Homefront

27. 9. 2013 20:50 | Komerční sdělení / PR | autor: Inzerce |

LEVEL 234 oficiálně odstartoval nejrušnější období letošního roku a svou aktuální dostupností na stáncích (na Slovenku až v pondělí) po celé republice by měl sloužit jako důkaz, že se i v ČR dá herní magazín dělat trošku jinak. Tímto tématem se však zabývá úvodník nového Levelu. Následující řádky jsou od toho, abychom si řekli, čím se vás redakce snaží v Levelu 234 zaujmout.

Za svých 99 Kč nebo 4,99 Euro dostanete společně s novým Levelem kód na aktivaci střílečky Homefront na Steamu. Dva roky stará akční hra v době svého vydání tak trošku zapadla, přestože kvalitou měla rozhodně navíc. Příběhová kampaň z alternativní budoucnosti se možná drží klasicky lineárního schématu po vzoru Call of Duty, ale předhazuje řadu provokativních momentů a nechybí jí to správné tempo. Homefront by se vám ale mohl líbit hlavně kvůli multiplayeru, který stále nemalé množství lidí hraje s výhledem na připravovanou dvojku. Multiplayer ostatně za nejlepší složku hry označil v recenzi na Games.cz i Dan Vávra. Za vyzkoušení Homefront rozhodně stojí, stejně jako stojí za to upozornit na nejzajímavější články Levelu 234.

Čtvrté číslo Levelu z pařátů staronové redakce vychází o týden později, než bylo původně v plánu. Jediným a hlavním důvodem je Grand Theft Auto V. Díky posunu vydání jsme ale stihli do aktuálního čísla vecpat nejenom recenzi, kterou si vzal na starosti Jirka Pavlovský, ale též tematický článek o odvěké honbě za dokonalou hrou od Honzy Švelcha.

Zvětšit zdroj: tisková zpráva

Pohled na seznam recenzí jenom potvrzuje výkřik z úvodu článku, že začala rušná sezóna. Lukáš Grygar si zahrál hokej v NHL 14, Martin se vyžil fotbalově ve FIFA 14, a krom velmi kritické recenze Total War: Rome II od Michala Rybky bychom rádi upozornili na recenzi Europa Universalis IV od Honzy Smejkala, trefně sepsanou kritiku japonské úchylárny Killer is Dead od Jirky Pavlovského, zamyšlenu recenzi Arma 3 od Vojty Bednáře nebo recenze dvou hororových pokusů – nové Amnesie od BigPetera a Outlast od Honzy Olejníka. Seznam recenzí ale hledejte na stránkách www.level.cz, protože o slovo se nám tu hlásí vehementně články i z jiných rubrik.

Jako vždy vás musíme upozornit na velký rozhovor, jehož obětí se tentokrát stal Chris Roberts. Původně půlhodinový rozhovor se nakonec změnil ve více než hodinovou debatu, kterou by s uznávaným autorem Wing Commandera dokázal Petr klidně protáhnout o další desítky minut. Chris Roberts je nesmírně ukecaný, ale také otevřený člověk, který se nebál podělit o své zkušenosti s výběrem peněz na vývoj Star Citizen, nebo se svým pohledem na stav herního průmyslu.

Zvětšit zdroj: tisková zpráva

Pokud vás rozhovor úplně nevysaje, nechte se v tematickém článku od Ládi Loukoty seznámit se světem absurdních detailů ve hrách, kterých si ani nevšimnete, ale tvůrci se s nimi často patlají dlouhé dny, týdny a měsíce. V sondě do historie fotbalových her se můžete od Martina dozvědět, jak vlastně vznikali předci dnešních FIFA a PES her. No a Michal Rybka vás v návaznosti na recenzi Rome II seznámí s tím, jak to vlastně v historickém Římě kdysi chodilo.

Lukáš Macura ve svém komentáři nastíní, proč možná hernímu průmyslu hrozí velký krach jako v roce 1983. Dan Vávra se v Jámě pekelné rozohní nad obsahovou i formální zastaralosti adventur. Michal Rybka bude naopak obhajovat specifický adventurní žánr „hidden object“. No a Honza Herodes vás zasvětí do tajů psychologie, která vězí za úspěchem free to play her.

Zvětšit zdroj: tisková zpráva

Radek Friedrich se ve vývojářském deníčku svěří, jak obtížné je hodnotit sebe sama, když to firma žádá. Ondra Novotný poodkryje tajemství tvořivé duše Filipa Krauchera a jeho pořadu Indian. A na cestě k hardwarovým článkům o problematice vodního chlazení či testu MS Surface Pro vás zcela jistě zastaví články o starých hrách a ještě starším hardwaru.

Pavel zavzpomínal s maďarskými vývojáři na okolnosti vzniku kultovního dungeonu Perihelion, Michal Rybka pro vás opráší unikátní „první přenosný počítač“ Commodore SX64, a Jarda Švelch vám v článku z vlastnoručně nasbíraného materiálu vylíčí, kde se v normalizačním Československu scházeli počítačoví nadšenci.

Zvětšit zdroj: tisková zpráva

V novém čísle je toho samozřejmě mnohem, mnohem víc. Podrobný obsah Levelu 234 najdete na stránkách level.cz, kde zároveň najdete všechny potřebné informace o předplatném, o autorech a redakci Levelu, ale rovněž si zde můžete aktivovat plnou hru, jak se dozvíte na straně 11. Se svými postřehy na konto Levelu nás zastihnete na emailu redakce@level.cz nebo na Facebook stránce Levelu.

Snad se vám LEVEL 233 bude líbit. My už se každopádně třeseme nedočkavostí na vaše reakce a připomínky.

Zvětšit zdroj: tisková zpráva

Nejnovější články