Outriders budou střílečka ve zbrusu novém sci-fi světě, který sami tvůrci popisují jako „temný“ a „zoufalý“. Každopádně by měl být propracovaný, stejně jako herní mechaniky, protože na hře pracuje přes dvě stě lidí napříč čtyřmi interními studii People Can Fly.
Do temného a zoufalého sci-fi světa se podíváme v létě příštího roku, kdy Outriders vyjdou na PC, PlayStation 4 a Xbox One. V tiskové zprávě se ještě tvrdí, že to bude prý „opravdová tříáčková“ kooperativní střílečka, jenže o kousek dál se taky píše, že PCF jsou ti největší, nejlepší a nejodbornější experti na Unreal Engine, kteří v tomhle nemají vůbec žádnou konkurenci (vážně?). Stejně tak se můžeme zase o kousek dál dočíst, že Square Enix je tvůrce značky Tomb Raider...
Do takového oznámení si s dovolením rýpnout musím a vzhledem k tomu, že jsme z Outriders neviděli téměř žádné záběry z hraní, bych byl opatrný. Stačí se vlastně podívat i na předchozí tvorbu studia, která si s AAA hrami chtěla vždycky potykat, ale furt to nějak nešlo. Painkiller byl fajn béčko, ale nic víc. Bulletstorm byl fajn béčko s větším rozpočtem. A Gears of War: Judgment? Ten měl jen ten větší rozpočet.
Schovávat záběry z hraní, bušit se do prsou pochybnými tvrzeními a vyřvávat do světa regulérní lži není asi ten nejlepší způsob, jak oznámit novou hru. Navíc v kontextu ostatních oznámení, kde jsme v posledních dnech dostali řadu záběrů z hraní nových her. Když se chce, tak to jde...
zdroj: Archiv
zdroj: Archiv