Proč jen Wii U? Inu, můžeme v tom hledat důvody prozaické i praktické. “Nintendo milujeme a Iwatu bychom chtěli nejradši obejmout. Kdykoliv se oznámí nějaká Wii U hra, tak se po ní lidi hned vozí. My si opravdu myslíme, že být součástí menšího výběru titulů pro nás může být dobré. Budeme dělat taky jiné Wii U hry, abychom toho Iwatu opravdu pořádně (a obrazně) objali. Nervózní nejsme. Pro nás je to dobré rozhodnutí,” řekl pro IGN Jason Perkins, šéf a design director.
Stealth Inc. 2 vyjde už letos, ale o hře moc nevíme. Snad jen, že v pokračování skvělé plošinovky už nebudeme omezení jen na testovací místnosti PTi Industries, ale budeme moct pobíhat po celé budově. Do open world hry bude mít Stealth Inc. 2 daleko, ale větší svobody se přeci jen dočkáme, stejně jako kooperativního režimu přes Wii U GamePad.
Díky rozšíření prostoru na celou budovu se dočkáme mnohem větších úrovní a vůbec rozšířeného konceptu původní hry. Příjemná je absence časového tlaku, takže klidnému prozkoumávání lokací nic nebrání. Celá hra by měla být strukturovaná jako “metroidvania” a velkou roli sehrají gadgety, které vývojáři kompletně přepracovali a notně rozšířili.
“Tentokrát jsme chtěli vybavení postav zakomponovat do hry mnohem víc. Udělat z toho naprosto zásadní součást celého zážitku. Teď hra stojí na tom, že se v budově testuje hodně různých zařízení. V první hře to byly jen brýle, ale nyní se v různých oblastech testují různé věci. V první části hry prozkoumáte testovací místnosti pro brýle a vyzkoušíte si je. Pak se přesunete do nové sekce, kde prozkoumáte novou výbavu. Jakmile to dokončíte a zabijete bosse, odemkne se vám příslušné zařízení i do průzkumné oblasti. A tak dále a tak dále, až se dopracujete ke všem různým místům,” popsal Perkins.
Pořád je samozřejmě šance že Stealth Inc. 2 bude pouze časová exkluzivita, a když se na to zeptali kolegové z IGN vývojářů, tak se okamžité a jasné negativní reakce nedočkali, což samo o sobě naznačuje ledasco. Prý zatím mluví jen o Wii U a uvidí, co bude potom... Tím pádem je to spíše asi jen otázkou času, než se hra objeví na PC, případně jiných platformách.