Pokud se ptáte, co bylo doteď špatně na ambiciózní hře v předběžném přístupu, pak vás odkáži na Danielovy dojmy. „Hraje se to jako Counter-Strike před deseti lety, vypadá to jako Counter-Strike před více než deseti lety, ale bohužel vychází teď,“ mluví snad za vše. Problém byl v nulové invenci, špatném audiovizuálu i chybějícím progresu, který by vás nutil ve hře pokračovat. Pozitivně z toho vyšly akorát mapy.
Dnes byste ve hře moc hráčů nenašli. Ze statistik na Steam Charts působí Battalion 1944 jako měsíce mrtvá hra. Ale třeba se teď vše změní díky náloži novinek, po kterých hráči volají už od začátku. Předně se zapracovalo na grafice, zejména pak na modelech a animacích postav. S tím souvisí i předělané detekování zásahů, lepší vyklánění zpoza rohů a úprava jumpshotování. Zároveň má spousta zbraní a jiných prvků nové ozvučení.
zdroj: Archiv
Hlavní kompetitivní mód Wartide dostává číslovku 2.0, která značí mnohem větší důraz na spolupráci členů jednotlivých týmů. Kartičky jsou pryč, přivítejte nové rozhraní a ekonomický systém založený na spolupráci. Dále vás v nové verzi hry přivítá další mapa zasazená na území Itálie, některé z existujících map se dočkaly změn, můžete vyzkoušet nové zbraně, zahrát si s experimentálními boty, šplhat po žebřících, nebo třeba zkouknout vaše snažení ze záznamu.
A snad už také dostanete dobrý důvod u hry vysedávat díky novému systému progrese Battlerank. Hraním získáváte zkušenosti, pomocí kterých stoupáte úrovněmi. Za každou desátou dostanete exkluzivní skin na některou zbraň. Systém je zatím v betě, ale jeho plné začlenění se plánuje v následujícím updatu. Na všechny změny i s obrázky se podívejte zde, a pokud chcete dát Battalion 1944 šanci, za těch 15 eur na Steamu to v případě zklamání ani tolik nezabolí.