Sublevel Zero tak budete rozehrávat znova a znova, a proto je skvělé, že se tvůrci nespokojili s klasickým předem nalajnovaným designem levelů, ale všechno bude procedurálně generované, jak se píše na Steamu. Náhodně generované mají být i zbraně, různá vylepšení lodi a předměty, které mohou podstatně změnit hratelnost.
Sami vývojáři popisují hru jako roguelike střílečku s lodí, která se může pohybovat do šesti směrů - můžete tak letět prakticky kam chcete a střílet z jakýchkoliv úhlů, ale stejně tak to mohou dělati vaši nepřátelé. Spíše než ale zběsilá střílečka bude Sublevel Zero o taktice a opatrném postupu: za prvé kvůli permanentní smrti, za druhé kvůli munici, které nebude zrovna přehršel. Záležet tak bude na každém manévru a každém výstřelu.
zdroj: YouTube.com
Prostředí se bude měnit nejen rozmístěním všeho možného, ale i svým vizuálním vzezřením. Jednou budete poletovat po industriálních zónách, jindy zase bojovat o holý život v těžařských jeskyních. Chystá se i podpora pro Oculus Rift, který k tomu jistě sedne perfektně. Léto je sice skoro za rohem, ale Sublevel Zero zní tak dobře, že bych si ji klidně vyzkoušel v nějakém early accessu už teď.