Díky tomu vyplavalo na povrch dost nových informací, které si brzy shrneme v delším preview (to starší z ledna je tady), ale pár nejdůležitějších věcí stojí za zmínku už nyní. Asi nejsem sám, koho mrzí vyškrtnutí oblíbeného Assaultu ze seznamu herních módů, který by ale měly více než důstojně nahradit novinky jako Double Domination nebo Bombing Run. A právě tento mód tak trochu připomínající ragby je zachycen na jednom z deseti nových obrázků, které dnes obohatily naší galerii:



další nové obrázky
Ve smutných zprávách bohužel budeme pokračovat. V předváděné betaverzi Unreal Tournamentu stále ještě nebyl nebyl obsažen geniální Karma engine, který by se měl postarat o realistickou fyziku ve hře (viz video). Vzhledem k plánovanému dokončení hry už v červnu to je docela na pováženou a jak se svěřil Mark Rein z Epicu v jednom rozhovoru, v UT 2003 zřejmě uvidíme jen částečné využití Karma enginu v praxi, neboť jsou limitováni časem. Osobně bych klidně počkal dalších pár měsíců na vydání hry, hlavně aby v sobě měla tuto skvělou vychytávku - škoda. Útěchou alespoň jest to, že zmiňovaný Karma engine začínají od britských MathEngine postupně licencovat další herní vývojáři, mezi které patří LionHead Studios (Black & White 2) nebo Criterion Software (dodavatelé technologie RenderWare pro sportovní tituly od EA Sports). Každopádně se těšte na přespříští týden, kdy u nás publikujeme exkluzivní video demonstrující ve čtyřech minutách dokonalý fyzický model, který by teoreticky mohl být využitý právě v Unreal Tournamentu 2003.
Pokud všechno klapne a nenastanou nějaké komplikace ve vývoji hry, je velmi pravděpodobné, že v druhé polovině května bude na veřejnost vypuštěno hratelné demo UT 2003. Detaily o jeho obsahu zatím nejsou upřesněny, ale už předem je jisté, že na internetu vyvolá mnohonásobně větší rozruch a kolaps download serverů, než dokázal včerejší Soldier of Fortune II multiplayer test.
zdroj: VE, Unreality, Krawall a další
