V RPG střílečce Outriders bude občas lepší vzít nohy na ramena

29. 5. 2020 12:35 | Novinky | autor: Patrik Hajda |

Tvůrci Bulletstormu, fantastické a nedoceněné hry, nás koncem letošního roku pozvou do své nové hry Outriders, ve které snadno rozeznáte stavební kameny série The Division – pohled ze třetí osoby, přemíra střílení a používání nejrůznějšího vybavení, tuna lootu a hordy nepřátel.

Ale zatímco v The Division jsou lidští protivníci poměrně chytří, zdrženliví a schopní krýt se za překážkami, v Outriders se na vás ze všech stran vyřítí odporné zrůdy postrádající pud sebezáchovy. A protože jich bude opravdu hodně, bude občas moudřejší nehrát si na hrdinu a zbaběle utéct do bezpečné vzdálenosti, odkud je pokropíte další salvou ze samopalu.

Další rozdíl je například v tom, že vaši postavu neformuje jenom její výbava, ale i vlastnosti, které si postupně odemykáte v košatém stromě. O realisticky pojaté budoucnosti se zde opravdu mluvit nedá. Nejenže narazíte na roztodivné mimozemšťany, ale sami vládnete nadpřirozenými schopnostmi. Někdo si umí hrát s ohněm, jiný zase s časem (viz níže video představující jednotlivé třídy).

Na komentovaných záběrech z hraní nad tímto článkem po většinu času sledujete jednotlivce, ale Outriders půjde hrát i v kooperaci. Obtížnost hry se samozřejmě přizpůsobí počtu hráčů, ale sami ji dále můžete ohnout podle svých představ.

Od samotného začátku můžete sáhnout po nejsnazší nulté úrovni soustředící se na příběh, nebo po první úrovni, ve které jsou nepřátelé tužší a loot lahodnější. Jak budete postupovat misemi, nasbíráte body zkušeností, které vás posunou na další úrovně obtížnosti, přičemž po smrti o část bodů přijdete (snadno tak poznáte, že jste si zvolili až příliš náročnou variantu).

Obtížností je celkem 15 a jakmile si některou z nich pomocí zkušeností odemknete, můžete se do ní přepnout, klidně i uprostřed souboje. Prostě kdykoliv seznáte, že je pro vás hra momentálně příliš lehká (anebo příliš těžká, v tom případě si obtížnost klidně snižte). Hru si dále můžete ztížit vypnutím libovolných prvků uživatelského rozhraní.

Studio People Can Fly těmito dvěma videi otevírá novou měsíční sérii, ve které představí další třídy hrdinů, mechanismy, příběh a spoustu dalšího. Outriders vyjdou koncem letošního roku na počítačích a současné i nadcházející generaci konzolí.

zdroj: People Can Fly

Nejnovější články