O remaku první Mafie se pomalounku polehounku dozvídáme samé novoty. Po dvou týdnech od prvního traileru se president Hangaru 13 Haden Blackman rozpovídal pro web US Gamer na téma obtížnosti v Mafia: Definitive Edition.
Kromě toho, že si vyberete jednu z několika obtížností celé hry, a zvolíte si, zda v oblasti řízení nádherných aut (a motorek) z 30. let dáte přednost simulaci, či arkádě, bude ještě na vás určit, jak přísní na vás budou policisté.
Dá se očekávat, že Mafia: Definitive Edition bude pro spoustu hráčů prvním setkáním s Tommym Angelem a hráči přeci jen nejsou z moderních městských akcí zvyklí, že by měli dodržovat dopravní předpisy. Komu půjde o realističtější pojetí, tedy to z původní hry, nemusí se bát. Zastavovat na červenou a jezdit s omezovačem bude cesta k bezstarostné jízdě.
zdroj: 2k Games
Ale pokud by vás něco takového spíš obtěžovalo, jízda po městě vás nebavila a půjdete hlavně za příběhem, dostanete možnost upravit si chování policistů podle vašich představ. Blackman se v dlouhém rozhovoru rozpovídal i o jejich přístupu k misím, které na místech, kde to dávalo smysl, rozšířili, aby postavy jako Sára dostaly víc prostoru.
Aby příběh Tommyho, jeho cesta od taxikáře k mafiánovi, byl vykreslený do větších detailů. Abyste byli větší součástí války mezi Salierim a Morellem. A také abyste prožili nové nezapomenutelné momenty.
Mafia: Definitive Edition poběží na proprietárním enginu studia z Mafia III. Nicméně tvůrci museli na spoustě míst sahat po drastičtějších úprav. Například přestřelky hojně využijí systému krytí díky nové technologii, ale protože Tommy je pouhý taxikář, a ne trénovaný voják jako Lincoln Clay z trojky, bude v boji mnohem zranitelnější a bude si vážit každého vystřeleného náboje. Neměl by se do akce vrhat bezhlavě, ale držet se trochu zpátky.
Vývoj remaku zároveň přispěl k rozvoji enginu novým nasvícením, jelikož systém z Mafia III nebyl pro účely Lost Heaven uspokojivý. Jak nové pojetí staré Mafie dopadne, se dozvíme 28. srpna na počítačích, PlayStationech 4 a Xboxech One.