Úpravy Diabla IV: Jaké problémy hodlají vývojáři řešit?
zdroj: Foto: Activision Blizzard

Úpravy Diabla IV: Jaké problémy hodlají vývojáři řešit?

19. 6. 2023 10:37 | Novinky | autor: Jakub Malchárek |

Zatímco svět Sanctuary už měl svého prvního bijce, který se v Diablu IV dostal na maximální úroveň sto ještě před samotným datem vydání hry, drtivá většina hráčů ve skutečnosti ještě nedohrála příběhovou kampaň. Vyplývá to z podcastu The Campfire Chat, ve kterém skupina seniorních manažerů Blizzardu pravidelně rozebírá plány v nejbližší budoucnosti.

 

„Podstatná většina hráčů ještě hru nedokončila, ale dedikovaní hráči prošli obsahem mnohem rychleji a zjišťujeme, že máme problém s dungeony,“ říká šéf vývoje Joe Shely. Naráží na fakt, že plnění Nightmare dungeonů není dostatečná výzva a lákadlo. Hráči raději využívají k „farmení expů“ normální verze těchto kobek, což je podle designérského týmu špatně. Vyplývá to z interní telemetrie Activision Blizzard, ze které jsou schopni analyzovat průměrné zkušenosti a kvalitu lootu za hodinu.

Nightmare dungeony budou v budoucnu geroje odměňovat více zkušenostmi a kvalitnější kořistí. Navíc vás předměty, které je odemykají (Nightmare Sigils), teleportují rovnou před brány ruiny, což také přidá nějaké to procento k tomu, jak rychle budete schopni mlátit z pekelníků zkušenosti. Tyto změny by měly přijít ještě před první sezónou, která je pro Diablo IV v plánu v druhé půlce července.

Velká změna nás čeká v systému drahokamů. Kameny, kterými můžete osázet části výzbroje, už nebudou zabírat vzácné místo v inventáři. Místo toho budou v separátní části inventáře spolu s ostatními materiály. Nicméně této změny se dočkáme až kolem druhé sezóny, stejně jako přidání většího důrazu na práci s elementálními odolnostmi.

Na druhou sezónu cílí také mechanika, která zachrání postavu v případě odpojení od internetu. Nestabilita sítě a serverů už stála život nejednoho hardcore hrdinu (v tomto módu smrt znamená smazání reka). Od druhé sezóny může mít každá postava v inventáři svitek úniku, který ji v případě disconnectu teleportuje do města.

Když už je řeč o sezónách, sezónní postavy budou sdílet odhalenou mapou, reputaci v jednotlivých regionech a bonusy z oltářů Lilith s vaší hlavní postavou. Nebude tak nutné ztrácet čas znovuobjevováním topografie Svatyně a farmením vedlejších úkolů.

Balanční klasikou jsou „různá vyvážení tříd a schopností“, což už ředitel franšízy Rod Fergusson dříve popsal jako maraton. Nadcházející update by se měl zaměřit na classy a buildy, které mají problémy s generováním primární suroviny v boji.

Nejnovější články