Není to jen Blizzard, kdo musí v současnosti čelit obvinění z neprofesionálních a toxických podmínek na pracovišti. Pozornost úřadů se nyní upřela také k singapurské odnoži studia Ubisoft. Magazín The Straits Times přinesl informaci o tom, že se Tripartitní alianci pro spravedlivé a progresivní podmínky v zaměstnání dostalo hned několika anonymních stížností od zaměstnanců.
Studio se tím pádem stane předmětem vyšetřování interních poměrů a v plánu je vyslechnutí svědků a obětí. Pokud se ukáže, že jsou podmínky nevyhovující směrnici singapurského Ministerstva práce, může dojít ke znemožnění vydávání pracovních povolení pro zahraniční zaměstnance a k zákazu prodloužení těch stávajících.
Ubisoft Singapore dlouhodobě pracuje na zdánlivě prokletém projektu Skull & Bones. O strastech vývoje před časem informoval server Kotaku. Dle jeho zdrojů je práce na hře dlouhodobě velmi obtížná. Titul, který začal jako multiplayerové DLC pro Assassin's Creed: Black Flag, následně se měl stát standalone doplňkem s pracovním názvem Black Flag Infinite a posléze se rozrostl do samostatně stojící IP, vzniká už neuvěřitelných osm let.
V průběhu se navíc dočkal celé řady odkladů, od oznámení na E3 v roce 2017 došlo k posunutí termínu už čtyřikrát. Původně se měl na trh dostat už koncem roku 2018, poslední termín hovořil o únoru 2022, tomu ale údajně ani sami vývojáři nevěřili. V současnosti se očekává, že by hra měla vyjít do března 2023. Nic ale nenasvědčuje tomu, že by se ve vývoji děly nějaké zázračné pokroky.
Dle slov anonymních zdrojů by jakákoli jiná firma hru už desetkrát zařízla, Ubisoft do ní ale investoval nemalé prostředky a navíc je pro něj důležitá i z jiných důvodů. Jednak jsou live service tituly důležitou a rentabilní součástí jeho portfolia, jednak je tvorba nových značek součástí dohody se singapurskou vládou, která studio podporuje dotacemi.
Jaký tedy nakonec bude osud samotného studia i Skull & Bones, dost možná ukáže vyšetřování. Pravdou ale zůstává, že na vydání už patrně nikdo se zatajeným dechem nečeká.