Přesně tak. Když přijmete práci v korporaci LYNX, která nemá v rozebírání ostatků vesmírných korábů konkurenci, tak sice dostanete vybavení potřebné k prořezání tvrdých plášťů zásobovacích plavidel a křižníků, ale zároveň vám u společnosti vznikne astronomický dluh. Bez jednoho kreditu rovný milion!
Sami si budete vybírat zakázky, přičemž vás budou omezovat jen dvě věci: kvalita vašeho vybavení a riziko, které budete ochotní podstoupit. Ne všechny peníze, které vyděláte, musíte posílat svému zaměstnavateli. Za část z nich vylepšíte svůj oblek a nástroje umožňující vám pracovat.
Čím lepší vybavení máte, k tím náročnějším zakázkám se dostanete, a z těch kouká značně větší zisk. Ale jak už zaznělo, neobejde se to bez rizika. Při prořezávání se trupem můžete nevědomky poškodit systémy vedoucí k explozi celé lodi. Přijdete tím o možnost odnést si kořist... a taky o vlastní život.
zdroj: Archiv
Ve světě Hardspace to ale není definitivní konec. Společnost LYNX uschovává vaši DNA, ze které vás znovu vyrobí, ale nebude to zadarmo. S každou další smrtí vám o kousek povyroste dluh, takže si to s tím umíráním radši rozmyslete.
Problém ovšem nebude jen v prořezané palivové trubce. Průšvih nastane i tehdy, pokud jsou útroby lodi stále ještě plné kyslíku. Otevření komory může způsobit vymrštění jejího obsahu do nekonečného prostoru, a pokud vás při tom trefí bedna plná baterií, neobejde se to bez zranění a poškození obleku.
Práce sběrače není žádný med, chce to i trochu přemýšlet. Ale jak dokazuje první trailer výše, může to být i zábava, když má přední specialista na šrot náladu na vtipkování. Hardspace: Shipbreaker v létě zamíří do early accessu na Steamu s obsahem pro první akt kampaně, který vám vydrží na zhruba 15 hodin.
V kampani hotové hry půjde o splacení celého dluhu, což by mělo zabrat 40 hodin. Vedle kampaně nebude chybět sandbox s procedurálně generovanými vraky, nové typy misí, denní výzvy, online žebříčky a podpora modifikací. Vývoj hry v předběžném přístupu potrvá minimálně rok.