zdroj: Archiv
Hlavním hrdinou příběhu je policista v utajení, Wej Šen, který má za úkol proniknout do struktury Triád v oblasti Hong Kongu. Jenže čím hlouběji se dostává, tím více začíná pochybovat o správnosti svých motivů... Podle všeho by Sleeping Dogs měli sázet na silný příběh ve stylu hongkongských akčních snímků typu Lepší zítřek, Hard Boiled a samozřejmě Volavka, kterou zápletka evokuje nejvíc (a kterou Scorsese vykradl ve své Skryté identitě a všichni jsme mu tleskali).
Žánrově by mělo jít o variaci na tradiční mix střelby, boje na blízko a nahánění v automobilu. To, čím by měla Sleeping Dogs vynikat, je právě systém boje na blízko. „Máme jeden z nejlepších bojových systémů, které jste kdy viděli. Je neskutečně brutální, je tu spousta takedownů, a když k tomu přidáte dědictví UFG v oblasti závodních her a prvotřídní příběh zasazený do hongkongského prostředí, vyjde vám z toho zběsilý, zábavný kus“, vychvaluje hru Lee Singleton ze Square Enix.
Když tedy dáme stranou klasické vychvalování, zbývají nám fakta – otevřený svět (město), kde se budete prohánět v autech i sundavat protivníky v rámci bojového systému, evokujícího bojová umění. Ten by měl hru odlišovat od klasického GTA stylu, který jinak asi hra bude mít. A samozřejmě je tu samotný Hong Kong, který je atraktivní, tím spíše, pokud se jej tvůrci pokusí příběhově přiblížit ke zmíněnému filmovému žánru – zatím to tak vypadá. A důležitá je zpráva, že by hra měla vyjít na X360, PS3 a PC v druhé polovině tohoto roku.