Sovereignty: Crown of Kings by tak měla představovat relativně hotový titul a názor hráčů poslouží k závěrečným úpravám, než změněn celého systému. Náplní samotné hry je pak samozřejmě snaha ovládnout celý region. Hráči si za svým cílem budou moci jít cestou diplomatickou či pomocí hrubé síly. Způsobů, jak ke hraní přistoupit, je pochopitelně mnoho, záležet bude čistě na preferencích hráčů, což hodně evokuje styl Crusader Kings II, byť zpracování opou her je velmi odlišné.
Hráči se budou pouštět do úkolů nejdříve pouze na lokální úrovni a poté se jejich snaha rozšíří i dále, protože jak víme, s jídlem roste chuť. Ambice je však třeba krotit, neboť autoři slibují, že hráči budou soupeřit o zemi krajně nehostinnou a rozdělenou. Udržet si nabyté území by mohlo být ve finále těžší, než jeho samotné obsazení. Hra bude vedle klasického mechanismu tahových strategií obsahovat také správu surovin a taktické bitvy vedené uniktáními generály, k nimž si jist vybudujete vztah, abyste následně jejich smrt oplakali.
Samotné bitvy budou probíhat formou taktických bitev na hexových mapách, po nichž táhnete se svými jednotkami, ovšem ve spíše spartánském stylu. Ostatně, přiložený Early Access trailer dost napovídá, že Sovereignty: Crown of Kings bude hodně spoléhat na zjednodušené zobrazení, ovšem co se mechanismů týče, tam se prý hráči dočkají skutečně robustní tahové strategie. Ostatně, hra pochází od drsňáků z Matrix Games, kteří nejdou pro náročnou strategii s nehezkým vizuálem daleko.
zdroj: Archiv