Rozšíření Shadow of the Erdtree konečně vyjde tento měsíc, zahraniční média už stihla vydat své dojmy z několika hodin hraní a sám šéf studia FromSoftware se v rozhovoru pro PC Gamer opět vyjádřil k jeho rozsahu.
Už dříve jsme od Mijazakiho slyšeli, že rozsah Shadow of the Erdtree o něco překoná úvodní oblast Limgrave ze základní hry. Údajně se velikostí vyrovná Limgravu, Weeping Peninsula a části Caelidu. Díky tomu půjde o největší rozšíření, které FromSoftware kdy vydali, čistá rozloha ale není samoúčelná.
Podle Mijazakiho bylo už od počátku příprav jasné, že nová oblast bude muset být masivní, protože v hráčích chce vybudovat stejnou touhu po jeho objevování, jak to dokázal už původní Elden Ring. Tým zároveň řešil i členitost mapy, poměr a rozmístění dungeonů oproti světu na povrchu a hustotu rozvrstvení zajímavých bodů na mapě.
V řeči čísel se můžete těšit na zhruba 30 až 45 hodin obsahu, přes desítku zbrusu nových velkých bosů a ještě více minibossů a více než stovku zbraní v osmi dosud neviděných kategoriích. Hráčům také poslouží nový modifikátor obtížnosti, respektive nové schopnosti, které zaručí, že nejse pro DLC příliš přelevelovaní.
Shadow of the Erdtree vyjde 21. června na PC a současnou i minulou generaci konzolí.