Sea of Stars, jak se chystaný titul od Sabotage Studio jmenuje, bude totiž izometrickým RPG s tahovými souboji inspirovaným klasikami žánru. Dvojice dětí slunovratu, které oplývají mocí Slunce a Měsíce, v něm musí pomocí magie zatmění zahnat příšery vyvolané zlým alchymistou Fleshmancerem. Taky cítíte trochu pohádkové roztomilosti?
Přispívá k tomu i 2D pixelartový vizuální styl, který maličko evokuje japonská RPG, ale nenechte se mýlit, Sabotage jsou z Quebecu. Byť přiznávají, že jde částečně o poctu třeba takovému Chrono Triggeru.
zdroj: Sabotage Studio
Tvůrci chtějí Sea of Stars pojmout tak, aby sice bylo retro a nostalgické, ale zároveň tolik na moderní poměry neskřípalo a vy v něm cítili kupříkladu svobodu pohybu. Když vás něco napadne prozkoumat, mělo by to jít prozkoumat. Důraz kladou především na vertikální pohyb, tedy šplhání, skákání, plavání, potápění. Ani tahové souboje vás nebudou omezovat nějakými mřížkami.
Součástí příběhu bude cestování mezi jednotlivými ostrovy na poměrně velké mapě. Dostanete svou vlastní loď a můžete s ní vyrazit, kam jen budete chtít, a kromě průzkumu jednotlivých lokací budete hledat poklady a odpočinete si od boje proti všemožným nestvůrám.
Kromě titulní dvojice Zalea, slunečního chlapce, a Valere, měsíční dívky, bude mít Sea of Stars ještě čtyři další hratelné postavy, které tvůrci postupně odhalí v průběhu vývoje. Kampaň slibuje také dynamické střídání dne a noci či synergie mezi schopnostmi postav. A vývojáři se dušují, že se obejdete zcela bez grindu – víc než na číslech a statistikách má záležet na strategii a taktických schopnostech.
Šestnáctičlenné studio Sabotage si na Kickstarteru řeklo o 92 000 dolarů (zhruba 2,3 milionu korun) a stihlo je od fanoušků vybrat během krásných 6 hodin. Na shromažďování financí pro dodatečné cíle tedy v této chvíli zbývá ještě 29 dní. Na samotný vývoj Sea of Stars je vyhrazeno dost času – na PC a konzole podle odhadů dorazí v březnu roku 2022.