Hra pochází od studia MichaelArts, které tvoří (celé) Michael Hicks. Pillar slibuje kromě netradičního tématu rovněž líbivou a ručně malovanou grafiku, a k tomu originální soundtrack složený taktéž Hicksem tak, aby odpovídal aktuální náladě a dění na obrazovce odrážel i doplňoval. První ohlasy rovněž hovoří o tom, že velkou inspirací pro Pillar byl Braid, což samo o sobě má dost velkou vypovídající hodnotu a dává naději na výjimečný zážitek.
Řada hádanek a prvních kroků v Pillar rovněž funguje na principu zvědavosti - co se stane, když stisknu či udělám toto? Tvůrce na základě tohoto faktu pak hovoří o tom, že moc rád sleduje reakce lidí při hraní hry a emoce, které v nich vyvolává - Michael je fandou psychologie a Pillar údajně nabízí zajímavý vhled do způsobu myšlení jedince, což opět zní velmi zajímavě a budí velkou míru zvědavosti.
Ostatně, svoji vlastní zvědavost můžete ukojit za pomocí této demoverze. Pillar vychází dnes na Xbox 360, PC a Playstation 4.
zdroj: Archiv