Pillar nabízí zajímavý mix puzzle a sondy do hlubin hráčovy duše
zdroj: tisková zpráva

Pillar nabízí zajímavý mix puzzle a sondy do hlubin hráčovy duše

18. 2. 2015 18:10 | Novinky | autor: Honza Konfršt |

Nezávislé projekty často přichází s nečekanými a svěžími nápady. Pillar se odehrává v zasněženém městě a jeho protagonisty jsou osaměli lidé. Každý je sužován vlastními problémy, všichni pátrají po jediném - vlastním klidu a porozumění. Ač to tak z videa nemusí být patrné, Pillar hodlá ve své podstatě hrát na vážnější a velmi osobní notu. Používat k tomu bude hratelnost založenou na hádankách a minihrách, které budou přizpůsobené každé z postav. Rozdílné postavy pak na hráče kladou odlišné typy výzev. A sám autor k tomu tajně dodává - možná nejsou jejich osudy tak oddělené a vlastně nejsou postavy jedna od druhé až tak odlišné.

Hra pochází od studia MichaelArts, které tvoří (celé) Michael Hicks. Pillar slibuje kromě netradičního tématu rovněž líbivou a ručně malovanou grafiku, a k tomu originální soundtrack složený taktéž Hicksem tak, aby odpovídal aktuální náladě a dění na obrazovce odrážel i doplňoval. První ohlasy rovněž hovoří o tom, že velkou inspirací pro Pillar byl Braid, což samo o sobě má dost velkou vypovídající hodnotu a dává naději na výjimečný zážitek.

Řada hádanek a prvních kroků v Pillar rovněž funguje na principu zvědavosti - co se stane, když stisknu či udělám toto? Tvůrce na základě tohoto faktu pak hovoří o tom, že moc rád sleduje reakce lidí při hraní hry a emoce, které v nich vyvolává - Michael je fandou psychologie a Pillar údajně nabízí zajímavý vhled do způsobu myšlení jedince, což opět zní velmi zajímavě a budí velkou míru zvědavosti.

Ostatně, svoji vlastní zvědavost můžete ukojit za pomocí této demoverze. Pillar vychází dnes na Xbox 360, PC a Playstation 4.

zdroj: Archiv

Nejnovější články