Obří update Rise of the Horde přináší do Gears of War 4 spoustu novinek pro Horde mód
zdroj: Archiv

Obří update Rise of the Horde přináší do Gears of War 4 spoustu novinek pro Horde mód

5. 6. 2017 11:24 | Novinky | autor: Aleš Smutný |

Multiplayer Gears of War 4 je zábavný a občas se k němu i přes přetlak ostatních titulů vracím. Pokud vás baví především Horde mód, jistě vás potěší, že zítra hru rozšíří masivní update (samozřejmě zdarma) Rise of the Horde. Společně s ním si půjde v týdnu od 9. do 15. června hru vyzkoušet zdarma díky Trial verzi pro Xbox One a Windows 10.

Pro Trial platí, že si v ní zahrajete celý první akt a Horde i Versus módy v multiplayeru. Jediné, co vás omezuje, je desetihodinový limit, který tato verze má. Pokud byste ale během týdne nestihli desetihodinovku využít, bude vám k dispozici i po jeho skončení - stačí mít Trial verzi.

Název updatu se vztahuje právě k Horde módu, do kterého přináší spoustu novinek. V první řadě je to patnáct nových skillů, tři pro každé povolání. Engineerem postavené věžičky budou mít šanci po zabití vygenerovat munici. Heavy bude s Last Stand skillem odolnější, když se začne jeho zdraví blížit nule. Scout se například naučí zneviditelnit v krytu, ovšem nesmí nic dělat. Můj oblíbený Sniper zvyšuje označením nepřítele poškození, které dostává. A Soldier si třeba zvládne regenerovat granáty.

zdroj: Vlastní

Sympatické je, že nově půjde získávat Skilly i z poražených bossů. Boss po každé bitvě v třicáté, čtyřicáté a padesáté vlně dropne náhodný Horde sklil, a čím vyšší obtížnost, tím vzácnější by měl být. S obtížností souvisí další novinka, kterou jsou dva nové, samozřejmě vyšší, stupně pro Hordu i kampaň. Inconceivable je ještě těžší, než Insane mód. V Hordě toho tedy vydržíte ještě méně, zatímco nepřátelé jsou ještě o něco silnější. Ostatně, tuhle úroveň obtížnosti si odemknete až po překonání vlny 50 na Insane.

V kampani mód funguje jinak. Vydržíte méně, ale to i vaši protivníci. Sice jsou na tom pořád výrazně lépe, než na normální obtížnost, ale jádro tkví v tom, že hra má víc připomínat survival se zaměřením na zbraně. Je zde extrémně málo munice, a tak musíte efektivně využít každý náboj a každou zbraň, která se kolem válí. Logicky tak protivníci nemohou vydržet příliš, jelikož by pak v úrovni nemuselo být dost munice na jejich zdolání. Spíš než o kropení tisíců nábojů do nezdolných monster je v této verzi důležitá přesná muška a schopnost střílet z čehokoliv, protože nemáte luxus vybírat si, jestli si vezmete Lancer nebo Sniperku.

zdroj: Archiv

Pak je tu Ironman mód, ve kterém jde o to, že nesmíte zemřít. V kampani to znamená návrat na začátek celé kampaně. V Hordě po vašem zabití nezůstanou psí známky, ale musíte počkat na konec vlny. A pokud padnete všichni, znamená to konec hry. Těšilo nás. Ironman nicméně funguje na všechny dostupné obtížnosti, protože jde o modifikaci pravidel a ne přímou změnu síly zúčastněných. Kromě toho, že na Ironman dostáváte o 5 % zkušeností víc, také se k němu, stejně jako k Inconceivable, vztahují nové achievementy. Těch je ve hře za 500 bodů.

A poslední velkou novinkou jsou dvě mapy. První je návrat zasněžené Avalanche z druhého dílu. Během zápasu se mapou prožene mohutná lavina a kromě toho, že vás může zabít, také změní ráz mapy. Z třetího dílu se vrací (má neoblíbená) Rust Lung. Zaměřuje se na boje tváří v tvář ve stísněných prostorách a soupeře jde nachytat s hydraulickým systémem, který v centu mapy sundá kryt, za nímž se schovával. Další novinky o tomhle opravdu obřím updatu najdete na oficiálních stránkách.

Nejnovější články