O ta nejstrašlivější monstra se v Source of Madness postará umělá inteligence

15. 6. 2020 17:10 | Novinky | autor: Patrik Hajda |

Source of Madness by byla docela obyčejná akční plošinovka, kdyby tvůrci na její svět neaplikovali sílu neurálních sítí, a nevzdali se tak odpovědnosti za hrůzy, které ho zaplní. Jakožto čerstvě certifikovaný kouzelník dostáváte poměrně náročný úkol – vyrazit z bezpečí své věže poznání do věže šílenství, přičemž na cestě budete čelit vlivu pokroucených světů z lovecraftovského hororu.

Svět kolem vás včetně jeho monster je kompletně vytvořen počítačem pokaždé, když se opětovně pustíte do hraní. Opětovně ne proto, že byste hru dohráli s prstem v nose, ale protože jde o roguelite, kde je smrt na denním pořádku.

Postupně se naučíte novým kouzlům (v rámci zvolené třídy), která vám snad pomohou přežít v tomto nehostinném, temném světě, ale prakticky by se nemělo stát, že si zvyknete na jeho hrůzostrašné bytosti. Umělá inteligence tu dělá opravdové divy a ukazuje, že je možná lepší nechat žánr hororu na bezcitném stroji než na skrupulózním vývojáři.

Ve hře na vás čeká devět biomů se čtyřmi bossy a celé to vzdáleně připomíná výbornou plošinovku Dead Cells, jen samozřejmě mnohem temnější a založenou na magii. Ale i v Source of Madness se můžete stát bojovníkem na blízko nebo na dálku a platforming se zdá být hodně důležitou součástí.

Bohužel si na toto unikátní dílo budete muset pořádně počkat, protože dřív než v příštím roce nevyjde.

Nejnovější články