Herní předplatné Game Pass od Microsoftu je sice ziskové, ale zejména na konzolích Xbox jeho růst zpomaluje a logicky ho čeká náraz na strop, protože Xboxů je na trhu jen omezené množství. A tak dává naprostý smysl, aby technologická společnost hledala další cesty, jak přimět současné majitele Xboxu k naskočení do fajnového předplatného.
Podle příspěvku na fóru ResetEra (díky Windows Central) měl Microsoft rozesílat majitelům Xboxu dotazník, v němž představuje dvě další potenciální úrovně předplatného Xbox Game Pass a zajímá se, zda by někoho taková nabídka zajímala.
Na jedné straně je předplatné ve výši 22 eur za měsíc zahrnující veškeré benefity současného předplatného celkem pro pět uživatelů, zatímco na druhé straně je měsíční předplatné ve výši pouhých 3 eur.
To naopak obsahuje několikero ústupků. Prvním z nich je fakt, že hry od studií Microsoftu, které se v Game Passu objeví v den vydání, byste mohli hrát až o půl roku později. Druhým je přítomnost reklam, které se spustí předtím, než se vám zapne hra.
Nejedná se o nic oficiálního, ale zároveň to letos není poprvé, kdy se v souvislosti s Microsoftem spekuluje o začlenění reklam. V dubnu se objevila spekulace, že Microsoft zvažuje reklamy ve free-to-play hrách. A i kdyby byl zmiňovaný dotazník skutečný, stále se jedná jen o dotazník, na jehož základě může a nemusí cokoliv vzniknout.