Lov na bohy v Prey for the Gods začíná na Kickstarteru
zdroj: tisková zpráva
Novinky

Lov na bohy v Prey for the Gods začíná na Kickstarteru

8. 7. 2016 11:42 | autor: Aleš Smutný |

Před devíti měsíci jsme vás poprvé informovali o vzniku akční survival hry Prey for the Gods, která si největší kus inspirace bere z Shadow of the Colossus. Mladá bojovnice se v zasněžené krajině vydává zabít své bohy, protože je to její jediná cesta k přežití. Tříčlenný tým No Matter Studios na hře pracuje už druhým rokem, a protože se ukázalo, že by o ní byl zájem, vydal se s projektem na Kickstarter, kde tvůrci blíž představili jednotlivé herní složky. Jako cíl si stanovili 300 tisíc dolarů a mají našlápnuto k tomu, aby jej dosáhli.

Je třeba říct, že No Matter Studios nejdou žádat o peníze s prázdnou. Na Prey for the Gods začali pracovat v roce 2014, tehdy ještě ve volném čase. Když se ale v říjnu loňského roku po sérii článků ukázalo, že by byl zájem o podobnou hru, všichni tři se rozhodli pustit do vývoje na plný úvazek. V lednu už trojice měla jako hlavní činnost jen tvorbu Prey for the Gods a do během dalších sedmi měsíců se z vlastních zdrojů dostali do cca čtvrtiny vývoje. Výsledkem jsou první videa a modely, které mohou v projektu ukázat, ale na dokončení potřebují oněch 300 tisíc.

Ačkoliv jsou středobodem příběhu i hratelnosti souboje s obrovskými bohy, které se odehrávají na zemi i ve vzduchu, k tomu se přidají i survival prvky. Hlavní hrdinku ohrožuje mráz i hlad a během svých cest po otevřeném světě se tak musíte starat i o teplo a jídlo. Často se můžete (a někdy i musíte) vydat do neprobádaných končin, kde může být odměnou za risk výbava po nějakém padlém hrdinovi, který se také vydal zabít bohy, aby ukončil trvalou zimu. Pokud byste zabloudili, pomoci vám mohou vaše stopy ve sněhu, které po sobě zanecháváte.

Právě to, jakou máte výbavu a kde si zvolíte bojiště, určí vaší taktiku pro střet s daným gigantickým bohem. Každý z nich bude mít slabé místo a na vás bude, abyste jej odhalili. Ve hře jich bude pět, ale pokud by se vybralo víc peněz, autoři by přidali další, nicméně až od 700 tisíc výš. Podle stretch goalů je jasné, že trio vývojářů má jasně stanovené priority a to, co si mohou s danou částkou dovolit. I nyní počítají jen s PC Windows verzí, přičemž na konzolové by došlo při vybrání 600 tisíc dolarů a ještě ne ve stejnou dobu, jako by byla PC – a ještě kvůli tomu padla verze pro Mac, protože vývojáři ví, že by nestíhali. V době, kdy každý přihazuje ke kickstarterovým projektům platformy jako by se nechumelilo (a pak nestíhá), jde o milý znak zodpovědnosti.

Je třeba říct, že i když je studio nové, jeho členové mají s vývojem zkušenosti z jiných týmů a projektů. Celkově působí jejich kickstarter příjemně střízlivým dojmem. Ví, co nabízí, nechtějí zbytečně slibovat spousty věcí navíc a odmítají opustit už dříve stanovené mantinely. Navíc Prey for the Gods vypadá opravdu lákavě, i když vlastně jde jen o to neumrznout a neumřít hlady, zatímco se přesouváte od jednoho souboje s bossem k jinému.

zdroj: Archiv

Nejnovější články