Diablo II: Resurrected vyjde už za dva týdny, Blizzard solí trailery jako na běžícím páse a dojmy z bety byly více než pozitivní. Přesto ale není vše úplně růžové, a to především pro majitele ultra-wide monitorů. Ti se totiž budou muset rozloučit s nativní podporou.
V technické alfě hra poměr stran 21:9 podporovala, už v betě byl ale snížen na 19:9. Ani plná verze na tom nebude lépe, problémem totiž je, že hra na tento poměr stran není technicky připravena, a to především v souvislosti s chováním umělé inteligence.
Hráči na těchto monitorech totiž vidí větší část herní plochy, a mohou tak například útočit na vzdálenější skupinky mobů, které ovšem na tyto útoky nereagují. Umělá inteligence zkrátka nedetekuje útoky na vzdálenost, kterou dokáží vykreslit ultra-wide monitory, monstra je ale přesto možné zabít. Potíže by samozřejmě nastávaly i při hraní online, a to jak při PvP, tak PvE hraní, pokud by na druhé straně stál hráč s běžným 16:9 monitorem.
Poměr stran 19:9 je tedy podle Blizzardu jediným kompromisem a zájemci o hru s ultra-wide monitory se budou muset smířit s menšími černými pruhy na okrajích. Vedle absence cross-platform multiplayeru je to další oběť, kterou musí hra položit na oltář vyváženého zážitku.
Diablo II: Resurrected vychází 23. září na PC, současnou i minulou generaci konzolí a na Switch.