CD Projekt Red v posledním videohovoru s akcionáři nastínil aktuální stav vývoje některých projektů. Například to, že práce na připravovaném Zaklínači 4 ještě nedosáhla kýženého zrychlení, které si vývojáři slibovali od přechodu na Unreal Engine páté generace. Údajně na hře momentálně pracuje tým o zhruba 200 lidech, kteří se seznamují s nástroji enginu od Epicu.
„Řada vývojářů se stále ještě učí s nástroji Unreal Enginu 5 a zároveň máme týmy, které spolupracují s Epicem na přizpůsobení aspektů pro naše narativní RPG v otevřených světech. Tento přechod proces vývoje našeho prvního projektu Polaris (kódové označení pro Zaklínače 4 – pozn. red.) nezrychlí, ale u následujících her už očekáváme hladší produkci. I proto plánujeme vydat tři velké hry z univerza Zaklínače během následujících šesti let,“ přiblížil investorům ředitel CD Projektu Red Adam Kiciński.
Už dříve jsme psali, že vývoj multiplayerového Zaklínače, kterému v dílnách CD Projektu přezdívali Project Sirius, musel být přehodnocen a efektivně začíná od píky. Na titulu pracuje bostonské studio Molasses Flood, které CD Projekt koupil v roce 2021. „Z hlediska designu a formátu je to pro nás nová zkušenost, která je velmi odlišná od velké produkce, jíž jsme proslulí. Musíme proto být připraveni přehodnocovat naše původní koncepty, i když se na nich už pracuje,“ přiblížil Kiciński.
V červnu bychom se také měli dozvědět bližší informace o chystaném příběhovém DLC pro Cyberpunk 2077 s podtitulem Phantom Liberty.