Bungie nastínilo budoucnost Destiny 2 na roky dopředu

10. 6. 2020 10:31 | autor: Šárka Tmějová |

Destiny 2 vyšlo před třemi lety, což by v minulosti znamenalo nejvyšší čas představit plnohodnotný nový díl. Žijeme ovšem v časech dlouhodobé podpory a Bungie se v případě sci-fi looter shooteru rozhodlo vydat cestou co nejdelšího životního cyklu.

Ve streamu, který odhalil zářijové rozšíření Beyond Light, vývojáři zároveň oznámili i datadisky, jež vyjdou až v následujících dvou letech. Ten pro rok 2021 ponese název The Witch Queen, v roce 2022 můžete vyhlížet Lightfall.

Na oficiálních stránkách Destiny 2 se k tomu autoři vyjádřili podrobněji: „Destiny 2 je příliš velké, aby bylo možné ho efektivně updatovat a udržovat. Velikost a komplexnost hry způsobuje více chyb a méně možností pro inovace. Ale namísto abychom od nuly budovali Destiny 3 a Destiny 2 nechali za sebou, každý rok umístíme méně hraný obsah do něčeho, čemu říkáme Destiny Content Vault.“

Podobným způsobem vývojáři z rotace vyhazují starší edice třeba ve sběratelských karetních hrách. Ještě letos by Destiny 2 mělo přijít o návštěvy Marsu, Merkuru, měsíců Io a Titanu a taky Leviathanu. Bungie ale podotýká, že umístění do trezoru není jednosměrkou a jednou odstraněný obsah se může vrátit, třeba v pozměněné podobě. Podobně by se hráči měli dočkat také oblíbených raidů z prvního Destiny.

Rozšíření Beyond Light, které dorazí na začátku podzimu, je přípravou na příchod nové generace konzolí. Všichni majitelé základní hry na aktuálních strojích si nebudou muset kupovat novou kopii Destiny 2 pro PlayStation 5 ani Xbox Series X. Bungie počítá s mezigeneračním hraním ještě v letošním roce a pro příští rok doufá v crossplay pro úplně všechny platformy.

Hromada rozšíření pro Destiny 2 není tím jediným, na čem Bungie momentálně pracuje. O jeho novém projektu se ale můžeme jen dohadovat na základě vypsaných pracovních pozic. Tak třeba šéf výtvarníků by se měl připravit na komediální hru s veselými, rozmarnými postavami. Designér se zase musí umět orientovat v obří databázi stovek „baněk, zbraní a zbrojí a umět je chytře rozmístit v necromancerově skrýši“.

Podle šéfa studia Peta Parsonse by se Bungie chtělo stát firmou vícero značek nejpozději v roce 2025 – ale pět let je v herním byznyse hodně dlouhá doba.

Nejnovější články