KoTOR 2: The Sith Lords - návod 1.díl
zdroj: tisková zpráva

KoTOR 2: The Sith Lords - návod 1.díl

13. 3. 2005 0:00 | Návod | autor: Redakce Games.cz |

Z prvního dílu rozsáhlého návodu na toto sci-fi RPG se dozvíte obecné rady do začátku nebo dle čeho si vybrat postavu a s pomocí užitečných mapek projdete úvodní částí hry v důlním komplexu na asteroidu Peragus.

Autor: Levis
Publikováno: 13.března 2005


Zvětšit zdroj: tisková zpráva Ačkoliv druhý díl úspěšného RPG Knights of the Old Republic s podtitulem The Sith Lords je v některých ohledech horší než jeho předchůdce (viz recenze), stále jde o velmi kvalitní hru, která si bezesporu zaslouží podrobný návod. Podobně jako v našem loňském řešení prvního dílu vám v něm za pomocí mapiček, rad a přímého popisu co nejlépe poradíme, jak KOTOR 2 dohrát. Zároveň však předem upozorňujeme, že kvůli rozhlehlosti hry se budeme soustředit spíše na praktičtější rady než tabulky či sáhodlouhé popisy všech herních prvků.

 Úvodní tipy
Pokud nejste ostřílení hráči RPG anebo jste nehráli minulý díl, vřele doporučujeme si prolistovat manuál a nepřeskakovat prolog na začátku hry, protože ten vás naučí základům hraní. I zkušenějším hráčům navíc určitě přijdou vhod následující tipy na úvod:

- hra sama často vybízí, abyste co nejčastěji ukládali a nepřepisovali jednotlivé pozice. Nepodceňujte tuto radu a snažte se mít v záloze co nejvíce uložených her – např. před příletem na novou planetu nebo klíčovým momentem ve hře (jakým je splnění hlavního questu, příchod nové postavy do party atd).

- záleží na jednotlivé HW konfiguraci, ale spoustě lidem KOTOR2 velice často padá. Děje se tak především při loadování nových lokací nebo po vyvolání inventáře pomocí klávesy I (pokud však do menu budete lézt klikáním na ikonku vaší postavy v pravém dolním rohu obrazovky, hra nespadne). Kromě toho vám také nedoporučuji přeskakovat do Windows, aniž byste si hru uložili. Také si určitě nainstalujte zatím jediný dostupný patch, který zlepšuje právě stabilitu hry.

- mějte na paměti, že všechny vaše projevené názory a činy ovlivňují hru. Pokud nejste jednoznačně rozhodnutí, jestli se přiklonit na stranu dobra či zla, můžete vždy balancovat na pomezí obou a po cestě Sithů či Jediů se vydat až později ve hře.

- hned na začátku hry obdržíte Plasma Torch, která je jasně nejlepším způsobem, jak otevírat zamčené dveře nebo skřínky, které byste obyčejnou zbraní páčili několik minut.

 Změny oproti prvnímu dílu
Jestliže jste hráli první díl, určitě vás bude zajímat, co se v KOTOR2 změnilo. Předně přibyla možnost mít u každého člena party připravené dvě sady zbraní, které se dají rychle měnit kliknutím na tlačítko Switch Weapons. Nově hra obsahuje možnost ovlivňovat (Influence) parťáky, kteří k vám pak chovají větší či menší sympatie, z čehož samozřejmě později ve hře plynou další možnosti. Také zmizelo omezení nejvyšší dosažitelné úrovně a poté, co se hráč vyhoupne na patnáctý level, si může zvolit užší specializaci v podobě Prestige Class. V neposlední řadě se na Workbench a Lab Station nyní mohou předměty i rozebírat na chemikálie a součástky, z nichž je možné na stejném místě zase jiné předměty tvořit.

V KOTOR budete potřebovat zvládnout především dialogy a boje. Jednou z předností hry je možnost se svobodně rozhodnout, jestli se přikloníte k světlé či temné straně Síly, tedy zda-li bude váš hrdina charakterem hodný nebo zlý. Podobně jako v prvním dílu opět platí, že hra za dobro znamená víc práce, mnohem více mluvení a v lecčem těžší herní situace než v případě, že budete hrát jako záporňáci. Hra za temnou stranu Síly je totiž rychlejší, bezbolestnější a obecně mi připadala o něco lehčí. Pamatujte si vždy, že čím dobrosrdečněji a méně chamtivěji se chováte, tím větší je šance, že budete získávat body na světlou stranu Síly (dále jen LS). Používání Jedi triků k dosažení vlastních cílů, vyhrožování, zabíjení nevinných a další vás naopak svedou blíže k temné straně Síly (dále jen DS). Jak si zrovna stojíte si můžete kdykoliv zkontrolovat v herním menu, do kterého se dostanete například přes inventář.

Ve chvíli, kdy dojde k boji, se hra zastaví a nabídne vám tak čas na promyšlenou. Můžete vaše postavy lépe ozbrojit, popř. jim zbraně vyměnit a také jim do jakési fronty akcí uložit, co mají dělat ve chvíli, kdy se čas zase rozběhne. Výhodu tohoto způsobu lze demonstrovat na následující situaci: jedna z postav hodí na nepřítele granát, druhá si doplní zbraní a ihned potom začne oponenta ostřelovat z pušky a ta třetí k němu mezitím doběhne a dá se s ním do šermovacího souboje. Díky možnosti kdykoliv zastavit čas jsou boje zkrátka mnohem lépe zvládatelné, ale nemyslete si, že nebudou těžké. Vyplatí se proto při nich dávat pozor a pamatovat si, co platí na který druh protivníka (např. droidi jsou obecně téměř bezbranní proti útokům na blízko). V kombinaci je síla a ve chvíli, kdy do hry vstoupí ještě Force Powers (což je velice brzy po začátku hry), se pravdivost tohoto tvrzení jenom prohloubí.

 Tvorba postavy
I přesto, že jde především o úpravu hrdinova vzhledu, nedoporučoval bych vám tvorbu charakteru odbýt. Už zde totiž děláte své první rozhodnutí: pokud budete hrát za mužskou postavu, později ve hře vám přibyde spolubojovnice opačného pohlaví (a naopak), a tím nemyslím kolegu odlišného jen vzhledem, ale i charakterem. Pokud by vás lákalo si vyzkoušet hru a případně i flirt s oběma, budete KOTOR2 zkrátka rozehrát za obě pohlaví.

Nyní je vaším úkolem si zvolit jakousi třídu vašeho hrdiny. Na výběr máte ze tří hlavních skupin:

1) Jedi Guardian je ze všech nejodolnější a představuje zosobnění veškeré síly Jedie. Nemá problémy s výdrží a v soubojích jasně převyšuje svoje oponenty. Musí se ale smířit s horším ovládáním Síly, ve kterém se nejsilnějším protivníkům ve hře ani zdaleka nevyrovná. Jako speciální feat (schopnost) má již od začátku Force Jump.

2) Jedi Sentinel představuje můstek mezi dvěma jednoznačně specializovanými třídami. Jeho výhodou je, že může účinně používat jak triky se Sílou, tak souboje se světelnými meči, i když ani v jednom nebude nikdy extra silný. Pokud jste KOTOR či jeho předchůdce nehráli, doporučuji vám právě Sentinela, protože si s ním hru užijete asi nejvíc. Jako speciální schopnost navíc obdržíte postupně rostoucí imunitu proti tzv. mind-attacks, které jinak vyvolávají různé psychické zábrany a například vašemu hrdinovi po omezenou dobu brání útočit na nepřítele.

3) Poslední ze tříd, Jedi Consular, je přesným opakem Guardiana. Pokud si zvolíte právě jeho, budete mít možnost ovládat Sílu na maximum, ačkoliv jako válečník se váš charakter nikdy nevypracuje příliš vysoko. Největší výhodou Consulara je velká zásoba Síly, díky které se mu daří v bojích, a podporovaný nárůst jednotlivých Force schopností. Za Consulara může být hra o něco těžší v případě, že ve hře narazíte na opravdu silného protivníka; ale jestliže si dobře vycvičíte zbytek party, i jeho bez problémů zdoláte.

A teď už k návodu na samotnou hru, která začíná zahřívací úrovní na palubě hráčům prvního dílu známé lodi Ebon Hawk..


The Ebon Hawk

 Prolog
Krátký úvod vás naučí se lépe orientovat ve světě KOTOR2 a vyzkoušet si několik prvních úkolů. Pokud se cítíte nad věcí, můžete prolog opustit a v čtení našeho návodu poskočit o pár odstavců níže. Protože hra sama bude na Ebon Hawku komentovat váš každý pohyb, zdržíme se zbytečného vysvětlování. Pro orientaci používejte mapku. Dojeďte s T3-M4 do Comm. Area a z Plasteel Cylinderu si vezměte Computer Spike, se kterou si v poblíž stojícím terminálu musíte odemknout další přístup na palubu.

Odsud běžte do Main Holdu a prohledejte těla mrtvé ženy a droida - najdete tu klíč na cestu dál. Také je tu Security Locker, který můžete silou (Bash) vypáčit a získat několik Computer Spikes. Po nabourání se do Security Terminalu se díky kamerovému systému můžete po palubě Ebon Hawku porozhlédnout. Zamiřte do Medical Baye, vezměte si lékárničky z přihrádky a uzdravte vaši postavu tím, že si s ní jakoby „promluvíte“ – v menu už se příslušná volba sama nabídne.

Zvětšit zdroj: tisková zpráva

Pokračujte do Cargo Holdu, kde do vaší party musíte přijmout robota 3C-FD. Opravit ho můžete pomocí částí, které jste sebrali. Otevřete poblíž stojící kontejner, ve kterém najdete Field Survival Pistol a rovnou si ji vyzkoušejte střílením na cvičné cíle. Droida zbraní ale musíte nejprve vybavit, což uděláte v menu, do kterého se dostanete kliknutím na ikonku vaší postavy v pravém dolním rohu obrazovky. V místnosti můžete vybrat ještě dva zbývající kontejnery, přičemž na jeden z nich budete muset použít Security Tunneler. Nyní zamiřte k výtahu a vyjeďte na střechu.

 Outer Hull
Zde je vaším cílem opatrně projet přes obě strany lodě a posbírat části potřebné na opravu poškozeného hyperdrivu. Najdete je schované pod poklopy na trupu lodi (1). Nebojte se, že byste mohli spadnout do prostoru, protože engine hry vás nenechá. Váš pohyb je jím sice omezený, ale to neznamená, že byste neměli zkusit zajet do každého koutku. Exposed Wiring (2) opravte, otevřete si tím dveře na Starboard Dormitory o patro níž.

Na druhé straně střechy (3) pak sesbírejte další části; tady to budete mít ztížené přítomností dvou min, které můžete buď ostranit (disable) anebo se pokusit je vypnout a schovat (recover), což je samozřejmě vždycky lepší možnost. Nezapomeňte dojet i ke Quadlasers (4), ke kterým vede jiná cesta (viz mapka). Vraťte se zpět do lodi.

Zvětšit zdroj: tisková zpráva

U Main Holdu se přepněte do Solo módu (kliknutím na příslušnou ikonku anebo klávesovou V) a robota 3C-FD zaparkujte u Security Terminalu. Pokud jste počítač pomocí Spikes nenabourali už předem, udělejte tak nyní. Mezitím s T3-M4 popojeďte k zavřeným dveřím do garáže, přepněte si zpět na 3C-FD a počítačem si je otevřete. Trik je v tom, že když jsou otevřené Inner Doors, musí byt Outer Doors zavřené a naopak, takže jeden robot by se bez cizí pomoci do garáže sám nedostal. Uvnitř si na workbench můžete vyrobit repair kit a z inventáře ho na sebe také ihned aplikovat.

Popojeďte k Starboard Dormitory a projděte v něm všechny přihrádky – v jedné z nich najdete plamenomet, který se vám později určitě bude hodit. Zpátky se dostanete opět pouze za pomoci 3C-FD. V tuto chvíli už jste s lodí hotovi a nezbývá, než si otevřít dveře do Engine Room (stačí před ně položit minu, jak ostatně navrhne sám herní interface) a poškozený hyperdrive opravit. Vraťte se na můstek a jako cíl letu zvolte Peragus Mining Facility.

Peragus Mining Facility

 Administration Level
Vylezte z místnosti s kójemi a dejte se doleva. V Medical Bayi prohledejte kontejnery a zasedněte k počítači, ve kterém můžete nalézt několik namluvených hlášení, pomocí kterých vám budou vyprávěny události několika posledních dní na Peragusu. Konzole vám také otevře dveře do márnice a dveře do vedlejší místnosti, kde můžete nalézt další užitečné předměty. Přejděte do márnice a ohledejte mrtvá těla. Kreia se probudí, ale pro tuto chvíli s vámi nikam nepůjde. Na základě vašich odpovědí v rozhovoru s ní vám ale již budou přiděleny první LS nebo DS body. V ostatcích druhého mrtvého těla v márnici také naleznete Plasma Torch, vaši první zbraň, kterou si ihned vezměte.

Zvětšit zdroj: tisková zpráva

Rozbijte poškozené dveře a proběhněte chodbou. Po cestě potkáte několik nepřátelských droidů, které budete muset zničit. V jedné ze skříněk, na které po narazíte, je vibroblade a mining laser, základní zbraně pro budoucího šermíře i střelce. Před vstupem do místnosti se třemi droidy díky Kreie navážete vztah se Sílou a tím pádem také budete připravení na to, co vás čeká za zavřenými dveřmi. Pokud se vám z jakéhokoliv důvodu nechce bojovat a máte schopnost Stealth, můžete se kolem robotů proplížit a zabít je později až z počítačového terminálu v další místnosti, do které eď musíte jít.

Zde postupně narazíte na několik dalších droidů, ale žádný z nich by pro vás stále neměl představovat problém. Pokud hrajete za Jedi Consulara, vyplatí se si jako první Force Power vybrat schopnost Stun Droid, která vám bude ve střetech s roboty náramně užitečná. Běžte ke konzoli a otevřete bránu do věznice, kde Attona. Jeho přítomnost v partě je nevyhnutelná a pokud se jí budete bránit, dosáhnete tím jen DS bodů. V seznamovacím rozhovoru s ním máte možnost také zjistit něco málo o historii a událostech uplynulých let. Poté, co vás Atton pustí k počítačové konzoli, se spojte s T3-M4 v v Hangar Bayi a přemluvte ho, aby vám zkusil pomoci.

 Hangar Bay
Proberte bedny kolem sebe a pořádně se ozbrojte; doporučuji využívat hlavně Shock Arm, která nepřátelské roboty doslova upeče jediným zásahem. Protože počítačová konzole vám v tuhle chvíli ještě na nic nebude, vydejte se chodbami dolů směrem k Fuel Depotu.

 Peragus Fuel Depot
Rychle projeďte obě místnosti, zničte droidy a prohledejte rozpadlé stroje na zemi. Najdete tu části, které potřebujete na opravu konzole v Hangar Bayi. Tam se teď také musíte vrátit, stejnou cestou, jakou jste sem přišli.

 Hangar Bay
Dejte se směrem ke konzoli. Po cestě na vás budou číhat dva nepřátelští droidi, ale naštěstí nejsou zrovna silní. Pořádně projděte všechny možnosti v počítači a otevřete si další dveře vedoucí do Fuel Depotu. Než vjedete do nově přístupného vchodu a výtahem se vrátíte do Fuel Depotu, nezapomeňte probrat vedle ležící kontejner.

 Peragus Fuel Depot
Ani tentokrát to nebude na dlouho. Jeďte stále rovně a zastavte se až u konzole; zde je potřeba otevřít Emergency Hatch pro vašeho hrdinu. Až se vám to podaří, s T3-M4 se na nějakou dobu musíte rozloučit.

 Administration Level
Droid vám obětavě uvolnil cestu dál, takže se vydejte směrem jakoby zpět k nemocničnímu křídlu. Po cestě už budete moci odbočit do dosud uzavřené části těžařské kolonie.

 Mining Tunnels
První věcí, kterou po cestě potkáte, je bedna se spoustou užitečných věcí - hlavně vaším prvním oblečením. Atton v rozhovoru navrhne, že byste se kolem droidů opodál mohli proplížit, ale jestliže Stealth schopnost nemáte anebo se cítite na bitvu, ničeho se nebojte, protože souboje budou jednoduché. Dejte se doleva, kde potkáte deaktivovaného droida, kterého můžete opravit a patřičně ho využít v následující přestřelce. Hned jak narazíte na prvního nepřítelského robota, spustí se mela, ve které zřejmě budete muset zničit droidy po celé délce chodby, protože se navzájem kryjí. Nezapomeňte se ale vrátit a dobře se podívat, jestli jste na zemi někde nenechali ležet cenné předměty.

Zvětšit zdroj: tisková zpráva

Až se dostanete k můstku, kolem kterého jsou čtyři energetická pole, musíte vlézt k počítačovému terminálu a ona pole deaktivovat. Objeví se několik robotů, kteří byli schovaní, ale můžete se jich jednoduše zbavit třeba díky granatům. Cesta dál pak vede právě z nejvzdálenějšího rohu místnosti, ale než se jí vydáte, doporučuji rozbít zamčené dveře, za kterými najdete poměrně užitečný Basic Ionite Edge na pozdějši vylepšení zbraní. Předmět leží v ostatcích jednoho z horníků, ale až ho budete brát, dávejte si pozor na kolem nastražené miny. Vraťte se zpět na rozcestí a vydejte se poslední možnou cestou ven do Fuel Depotu. Ještě před tím, než úroveň opustíte, se budete muset utkat s několika dalšími droidy.

 Peragus Fuel Depot
Klíčem k vyřešení této části hry je opodál stojící assasin droid HK-50, jehož kolegu si možná pamatujete z prvního dílu hry. S robotem se můžete dát na dlouho do řeči, můžete ho chytat za slova, poměrně slušně se pobavit, zjistit spoustu o událostech na asteroidu a získat další DS/LS body. V protější místnosti najdete workbench, která se vám bude hodit nejen v případě, že jste sebrali Basic Ionite Edge. V této místnosti je mezi ostatními předměty také Sonic Imprint Sensor, který budete vzápětí potřebovat. Běžte chodbou dál a dávejte pozor na dva těžší droidy, kteří vás nečekaně přepadnou těsně před dalšími dveřmi. Pokud byste si chtěli poměřit síly ještě s třetím z nich, zkuste vyrazit dveře po vaší pravici. Jinak běžte dál rovně a přistupte ke konzoli, která otevírá Airlock.

Zvětšit zdroj: tisková zpráva

Nyní máte dvě možnosti; buďto zde pomocí sensoru nahrát slova ze záznamů, které jsou v konzoli uložené, anebo (což je zábavnější) se vrátit zpět k HK-50 a přemluvit ho, aby kód do přístroje zopakoval, aniž by tušil, že jej nahráváte. Toho docílíte toho tak, že se zeptáte na opodál ležící tělo mrtvého důstojníka. Budete však potřebovat mít úroveň v schopnosti přesvědčování (Persuade) – jestliže se pokus nezdaří, musíte se vrátit zpět ke konzoli a pustit si všechny záznamy (ale pozor, nezapomeňte si od HK-50 nechat nahrát poslední poručíkův výkřik). Třetí možností je konzoli prostě zničit, za což ale dostanete méně zkušeností. Vlezte do Airlocku.

 Airlock
Procházka ve vesmíru je jen kratičkou mezihrou, ke které je i zbytečné přikládat mapku. Jediné, na co si musíte dát pozor, jsou výpary z továrny na povrchu asteroidu. Pokud byste se u plynů náhodou zastavili, poměrně rychle vás mohou zabít. Běžte po cestě, až dokud nedojdete do jejího prostředku a nezačne dialog s Attonem. Po slušivé animaci zbývá už jen co nejrychleji doběhnout na druhý konec rampy a znovu vlézt do Airlocku.

 Dormitories
Hned za prvními dveřmi čeká dvojice droidů a vedle nich zamčená místnost s workbench a několika skříňkami s předměty uvnitř. Následuje konfrontace s dvěma hasícími přístroji, které vás sice budou moci na chvíli doslova zmrazit, ale zároveň určitě nebudete mít problém s tím je několika ranami rychle vyřadit z provozu. Pokud by vám to nešlo, pamatujte, že máte granáty nebo Stun Droid schopnosti. Na obou stranách této místnosti leží další předměty, které se dají sebrat. Začíná jemně přituhovat, takže nezapomínejte kontrolovat zdraví vašeho hrdiny a případně ho léčit. O dveře dál buďte připraveni na další tři roboty.

Přejděte ke konzoli č.1, která vypne ventilační systém a otevře dveře za vašimi zády. Než do nich ale vlezete, potřebujete vyzvednout datapad z vedlejší místnosti s droidy (viz mapka). Teprve poté zamiřte do ložnic - pozor na těžkého droida, který střeží vchod. Jako první navrhuji jít do východního bloku. Důkladně projděte celou místnost a dobře se dívejte, protože v ostatcích lze nalézt spoustu užitečných předmětů, mezi nimi i holografický záznam jednoho z důstojníků. Pokud u sebe máte miny a Demolitions schopnost na dostatečné úrovni, můžete zkusit otevřít zablokované dveře a díky datapadu, který jste našli, zde objevit schované zbraně.

Zvětšit zdroj: tisková zpráva

Až zde budete hotovi, vydejte se do západního bloku a zde postupujte obdobným způsobem. Počítač může přehrát oba datapady, které jste po cestě našli. Tím pádem také získáte část bezpečnostního kódu, který budete potřebovat u terminálu na konci úrovně.

Běžte zpátky k rozcestí a vydejte se směrem k výtahu do Administration Levelu (viz mapa). Nezapomeňte si před odchodem otevřít dveře do malé místnosti s Lab Station, kde si v případě, že máte schopnost Treat Injury alespoň na druhé úrovni, budete moci vyrobit další lékárničky na cestu. Kromě toho se tu na zemi opět povaluje spousta předmětů. Doběhněte k terminálu, prohledejte Coortovu mrtvolu a nezapomeňte si pustit holografické záznamy, které odhalí zajímavé informace o tom, co HK-50 na Peragusu dělal. Dveře se dají otevřít buďto tak, že konzoli zničíte, anebo vložením kódu: 7, 5, 13, 17, 3.

 Administration Level
Do vaší party přibude Kreia, takže nezapomeňte pečlivě rozdělit body, které jsou jí automaticky přiděleny za najednou nabyté úrovně. V rozhovoru si také můžete více šplhnout anebo naopak se jí pokusit zabránit v tom, aby vás následovala, i když jinak než DS body se to neprojeví. Běžte až do hlavní místnosti, kde se spojíte ještě s Attonem a nastane konfliktní situace s HK-50, kterou nelze vyřešit jinak než zničením droida.

Zvětšit zdroj: tisková zpráva

Těsně před bitvou máte poprvé kontrolu nad Attonem, takže ho pořádně ozbrojte a nezapomeňte také provést level-up. Váš protivník s sebou bude mít čtyři létající sondy, kterých se doporučuji zbavit ještě před tím, než se vrhnete na droida samotného. Dejte si ale pozor, protože při zničení poletujících robůtků dochází k silnému výbuchu - proto je lepší sondy nechat těm postavám, které nepoužívají zbraně na blízko. HK-50 samotný už by snad neměl být příliš tvrdým oříškem. Používejte schopnost Stun Droid, házejte granáty a snažte se bojovat zbraněmi na blízko. Až droid padne, oberte ho a vydejte se směrem k Harbinger Command Decku.

 Harbinger - Command Deck
Začněte východní částí lodi a dobře si prostudujte mapku, abyste věděli, kde čekat přepadení od Sithů. Nejde o nijak silné protivníky, ale protože používají Stealth Field Generatory, nespatříte je až do poslední chvíle před tím, než na vás zaútočí. Jako první zamiřte na můstek, kde musíte z palubního počítače získat souřadnice potřebné pro úspěšné vymanévrování Ebon Hawku ze systému. Pokud chcete získat další zkušenosti a mít dobrý pocit z toho, že jste prošli každý koutek lodi, můžete se projít až k záchranným modulům a po cestě si dvakrát zabojovat.

Zvětšit zdroj: tisková zpráva

Poté přejděte do Briefing Room a poslechněte si všechny záznamy, které tu najdete. Také nezapomínejte po cestě otevírat všechny bedny a prohledávat mrtvoly, protože zrovna na palubě Harbingeru jich je požehnaně. Až zde budete hotovi, zamiřte k výtahu, který vás zaveze do další části lodi.

 Harbinger - Crew Quarters
Vaším cílem je dostat se ke vstupu na Engine Deck. Jako první doporučuji prozkoumat pokoje, které jsou na obou stranách chodby. Nezapomínejte, že na vyrážení dveří je nejlepší používat Plasma Torch. Poslední z pokojů kdysi patřil vám a proto v něm naleznete mimo jiné užitečnou Armband.

Zvětšit zdroj: tisková zpráva

Za dveřmi v hlavní chodbě na vás čekají další Sithové, takže se mějte na pozoru. Přejděte do nemocničního prostoru uprostřed úrovně, z konzole se tu můžete dovědět něco více o událostech na palubě lodi. Také je možné se uzdravit v Kolto Tanku anebo opravit opodál stojícího droida, který vás pak bude chvíli následovat. Běžte směrem k dalšímu výtahu.

 Harbinger - Engine Deck
Jakmile překročíte práh prvních dveří, ve vašich zádech se objeví Darth Sion a na chvíli přijdete o Kreiu. Pokračujte dál jen s Attonem, v rozhovorech s ním máte opět šanci získat další body za odsekávání a nevrlost (DS) anebo delší a přátelštější dialog (LS).

Zvětšit zdroj: tisková zpráva

Doporučuji nyní zamířit k workbench a zde se přesvědčit, zda-li byste nemohli vylepšit některé z vašich zbraní. Na cestě k Ebon Hawku vás totiž čeká spousta nepřátelských droidů, takže dobrý nápad je například vylepšit meče pomocí Ion Edges. Utíkejte ke konzoli, která vám odemkne cestu dál; ten samý postup zopakujte i u druhého terminálu. Následuje přechod zpět na stanici.

 Peragus Fuel Depot
T3-M4 je naživu a očividně i dost čilý na to, aby s vámi dojel k Ebon Hawku. Protože v této fázi hry pro něj určitě máte dost zbraní i brnění, doporučuji ho klidně posílat vpřed. Arm Shock a další jsou proti droidům, se kterými budete bojovat, nesmírně účinné, podobně jako zbraně na blízko. Pokud by bylo nejhůř, nezapomeňte, že kdykoliv se můžete na chvíli zastavit a odpočinout si, přičemž zdraví se vám pomalu samo doplní. To, co vás na vaší cestě k východu potká, je na mapě vyznačeno růžově.

Zvětšit zdroj: tisková zpráva

Také se ujistěte, že jste odstranili obě miny (na mapě vyznačené kurzívou) a že jste v místě, kde čekal T3-M4, sebrali součástku potřebnou k otevření dveří do Hangar Baye. Cílem vaší cesty je tentokrát počítač, který zruší energetické pole a tím pádem i otevře cestu dál.

 Hangar Bay
Zbývá poslední část útěku na loď. Buďte připraveni na to, že cestu střeží další droidi Mark II, kteří se navíc navzájem kryjí a někteří dokonce i hází granáty. Nemusíte nikam spěchat, čas vás netlačí, takže pokud vám dojde zdraví, klidně znovu odpočívejte. U konzole opravte porouchanou součástku a s ní si následně otevřete dveře po vaší levici. Tunel, kterým musíte projít, je plný jedovatého plynu. Pokud ale rychle poběžíte až k lodi, nic se vám nestane. Před naloděním se si ale dejte další pauzu a pořádně se uzdravte (otravu jedem poznáte tak, že ukazatel se zdravím svítí zeleně – v tom případě používejte lékárničky a vyčkejte, než otrava přejde!).

Zvětšit zdroj: tisková zpráva

Jakmile nastoupíte na palubu, čeká vás ještě krátká střílecí minihra z first-person pohledu; cílem je nedovolit žádnému ze Sithů, aby proběhli až do lodi (tedy čím více vpravo jsou, tím hůře pro vás). Pokud by se vám nepodařilo protivníky zabít všechny, budete zbytek muset dorazit přímo na palubě Ebon Hawku.

A to je také pro tentokrát vše. V příštím dílu návodu vás provedeme tím, co je potřeba udělat na Telosu – jediném místu, kam Ebon Hawk z Peragusu mohl odletět. Do té doby vám přejeme hodně štěstí a samozřejmě nechť vás provází Síla.

Za pomoc při tvorbě některých částí tohoto návodu děkujeme GameBanshee.

Když si hru KoTOR II The Sith Lords předobjednáte z Tiscali GameShopu, zajistíte si češtinu, která vzniká exkluzivně pro náš internetový obchod a bude hotova zhruba v červenci. Každý, kdo si hru u nás koupí, dostane češtinu po jejím dokončením zdarma na CD až domů (více informací).

Stáhněte si: Trailer, Video, Patch, Cheaty...

Související články: Recenze (2/2005), Novinky

 
Levis
autorovi je 16 let, studuje v Praze a specializuje se na strategie/akce/adventury a cokoliv s tématikou Star Wars

 
 
Levis
Smarty.cz

Nejnovější články