Autor: Levis Publikováno: 13.března 2005 |
![]() Pokračujte do Cargo Holdu, kde do vaší party musíte přijmout robota 3C-FD. Opravit ho můžete pomocí částí, které jste sebrali. Otevřete poblíž stojící kontejner, ve kterém najdete Field Survival Pistol a rovnou si ji vyzkoušejte střílením na cvičné cíle. Droida zbraní ale musíte nejprve vybavit, což uděláte v menu, do kterého se dostanete kliknutím na ikonku vaší postavy v pravém dolním rohu obrazovky. V místnosti můžete vybrat ještě dva zbývající kontejnery, přičemž na jeden z nich budete muset použít Security Tunneler. Nyní zamiřte k výtahu a vyjeďte na střechu. Outer Hull Zde je vaším cílem opatrně projet přes obě strany lodě a posbírat části potřebné na opravu poškozeného hyperdrivu. Najdete je schované pod poklopy na trupu lodi (1). Nebojte se, že byste mohli spadnout do prostoru, protože engine hry vás nenechá. Váš pohyb je jím sice omezený, ale to neznamená, že byste neměli zkusit zajet do každého koutku. Exposed Wiring (2) opravte, otevřete si tím dveře na Starboard Dormitory o patro níž. Na druhé straně střechy (3) pak sesbírejte další části; tady to budete mít ztížené přítomností dvou min, které můžete buď ostranit (disable) anebo se pokusit je vypnout a schovat (recover), což je samozřejmě vždycky lepší možnost. Nezapomeňte dojet i ke Quadlasers (4), ke kterým vede jiná cesta (viz mapka). Vraťte se zpět do lodi. ![]() U Main Holdu se přepněte do Solo módu (kliknutím na příslušnou ikonku anebo klávesovou V) a robota 3C-FD zaparkujte u Security Terminalu. Pokud jste počítač pomocí Spikes nenabourali už předem, udělejte tak nyní. Mezitím s T3-M4 popojeďte k zavřeným dveřím do garáže, přepněte si zpět na 3C-FD a počítačem si je otevřete. Trik je v tom, že když jsou otevřené Inner Doors, musí byt Outer Doors zavřené a naopak, takže jeden robot by se bez cizí pomoci do garáže sám nedostal. Uvnitř si na workbench můžete vyrobit repair kit a z inventáře ho na sebe také ihned aplikovat. Popojeďte k Starboard Dormitory a projděte v něm všechny přihrádky – v jedné z nich najdete plamenomet, který se vám později určitě bude hodit. Zpátky se dostanete opět pouze za pomoci 3C-FD. V tuto chvíli už jste s lodí hotovi a nezbývá, než si otevřít dveře do Engine Room (stačí před ně položit minu, jak ostatně navrhne sám herní interface) a poškozený hyperdrive opravit. Vraťte se na můstek a jako cíl letu zvolte Peragus Mining Facility. Peragus Mining Facility Administration Level Vylezte z místnosti s kójemi a dejte se doleva. V Medical Bayi prohledejte kontejnery a zasedněte k počítači, ve kterém můžete nalézt několik namluvených hlášení, pomocí kterých vám budou vyprávěny události několika posledních dní na Peragusu. Konzole vám také otevře dveře do márnice a dveře do vedlejší místnosti, kde můžete nalézt další užitečné předměty. Přejděte do márnice a ohledejte mrtvá těla. Kreia se probudí, ale pro tuto chvíli s vámi nikam nepůjde. Na základě vašich odpovědí v rozhovoru s ní vám ale již budou přiděleny první LS nebo DS body. V ostatcích druhého mrtvého těla v márnici také naleznete Plasma Torch, vaši první zbraň, kterou si ihned vezměte. ![]() Rozbijte poškozené dveře a proběhněte chodbou. Po cestě potkáte několik nepřátelských droidů, které budete muset zničit. V jedné ze skříněk, na které po narazíte, je vibroblade a mining laser, základní zbraně pro budoucího šermíře i střelce. Před vstupem do místnosti se třemi droidy díky Kreie navážete vztah se Sílou a tím pádem také budete připravení na to, co vás čeká za zavřenými dveřmi. Pokud se vám z jakéhokoliv důvodu nechce bojovat a máte schopnost Stealth, můžete se kolem robotů proplížit a zabít je později až z počítačového terminálu v další místnosti, do které eď musíte jít. Zde postupně narazíte na několik dalších droidů, ale žádný z nich by pro vás stále neměl představovat problém. Pokud hrajete za Jedi Consulara, vyplatí se si jako první Force Power vybrat schopnost Stun Droid, která vám bude ve střetech s roboty náramně užitečná. Běžte ke konzoli a otevřete bránu do věznice, kde Attona. Jeho přítomnost v partě je nevyhnutelná a pokud se jí budete bránit, dosáhnete tím jen DS bodů. V seznamovacím rozhovoru s ním máte možnost také zjistit něco málo o historii a událostech uplynulých let. Poté, co vás Atton pustí k počítačové konzoli, se spojte s T3-M4 v v Hangar Bayi a přemluvte ho, aby vám zkusil pomoci. Hangar Bay Proberte bedny kolem sebe a pořádně se ozbrojte; doporučuji využívat hlavně Shock Arm, která nepřátelské roboty doslova upeče jediným zásahem. Protože počítačová konzole vám v tuhle chvíli ještě na nic nebude, vydejte se chodbami dolů směrem k Fuel Depotu. Peragus Fuel Depot Rychle projeďte obě místnosti, zničte droidy a prohledejte rozpadlé stroje na zemi. Najdete tu části, které potřebujete na opravu konzole v Hangar Bayi. Tam se teď také musíte vrátit, stejnou cestou, jakou jste sem přišli. Hangar Bay Dejte se směrem ke konzoli. Po cestě na vás budou číhat dva nepřátelští droidi, ale naštěstí nejsou zrovna silní. Pořádně projděte všechny možnosti v počítači a otevřete si další dveře vedoucí do Fuel Depotu. Než vjedete do nově přístupného vchodu a výtahem se vrátíte do Fuel Depotu, nezapomeňte probrat vedle ležící kontejner. Peragus Fuel Depot Ani tentokrát to nebude na dlouho. Jeďte stále rovně a zastavte se až u konzole; zde je potřeba otevřít Emergency Hatch pro vašeho hrdinu. Až se vám to podaří, s T3-M4 se na nějakou dobu musíte rozloučit. Administration Level Droid vám obětavě uvolnil cestu dál, takže se vydejte směrem jakoby zpět k nemocničnímu křídlu. Po cestě už budete moci odbočit do dosud uzavřené části těžařské kolonie. Mining Tunnels První věcí, kterou po cestě potkáte, je bedna se spoustou užitečných věcí - hlavně vaším prvním oblečením. Atton v rozhovoru navrhne, že byste se kolem droidů opodál mohli proplížit, ale jestliže Stealth schopnost nemáte anebo se cítite na bitvu, ničeho se nebojte, protože souboje budou jednoduché. Dejte se doleva, kde potkáte deaktivovaného droida, kterého můžete opravit a patřičně ho využít v následující přestřelce. Hned jak narazíte na prvního nepřítelského robota, spustí se mela, ve které zřejmě budete muset zničit droidy po celé délce chodby, protože se navzájem kryjí. Nezapomeňte se ale vrátit a dobře se podívat, jestli jste na zemi někde nenechali ležet cenné předměty. ![]() Až se dostanete k můstku, kolem kterého jsou čtyři energetická pole, musíte vlézt k počítačovému terminálu a ona pole deaktivovat. Objeví se několik robotů, kteří byli schovaní, ale můžete se jich jednoduše zbavit třeba díky granatům. Cesta dál pak vede právě z nejvzdálenějšího rohu místnosti, ale než se jí vydáte, doporučuji rozbít zamčené dveře, za kterými najdete poměrně užitečný Basic Ionite Edge na pozdějši vylepšení zbraní. Předmět leží v ostatcích jednoho z horníků, ale až ho budete brát, dávejte si pozor na kolem nastražené miny. Vraťte se zpět na rozcestí a vydejte se poslední možnou cestou ven do Fuel Depotu. Ještě před tím, než úroveň opustíte, se budete muset utkat s několika dalšími droidy. Peragus Fuel Depot Klíčem k vyřešení této části hry je opodál stojící assasin droid HK-50, jehož kolegu si možná pamatujete z prvního dílu hry. S robotem se můžete dát na dlouho do řeči, můžete ho chytat za slova, poměrně slušně se pobavit, zjistit spoustu o událostech na asteroidu a získat další DS/LS body. V protější místnosti najdete workbench, která se vám bude hodit nejen v případě, že jste sebrali Basic Ionite Edge. V této místnosti je mezi ostatními předměty také Sonic Imprint Sensor, který budete vzápětí potřebovat. Běžte chodbou dál a dávejte pozor na dva těžší droidy, kteří vás nečekaně přepadnou těsně před dalšími dveřmi. Pokud byste si chtěli poměřit síly ještě s třetím z nich, zkuste vyrazit dveře po vaší pravici. Jinak běžte dál rovně a přistupte ke konzoli, která otevírá Airlock. ![]() Nyní máte dvě možnosti; buďto zde pomocí sensoru nahrát slova ze záznamů, které jsou v konzoli uložené, anebo (což je zábavnější) se vrátit zpět k HK-50 a přemluvit ho, aby kód do přístroje zopakoval, aniž by tušil, že jej nahráváte. Toho docílíte toho tak, že se zeptáte na opodál ležící tělo mrtvého důstojníka. Budete však potřebovat mít úroveň v schopnosti přesvědčování (Persuade) – jestliže se pokus nezdaří, musíte se vrátit zpět ke konzoli a pustit si všechny záznamy (ale pozor, nezapomeňte si od HK-50 nechat nahrát poslední poručíkův výkřik). Třetí možností je konzoli prostě zničit, za což ale dostanete méně zkušeností. Vlezte do Airlocku. Airlock Procházka ve vesmíru je jen kratičkou mezihrou, ke které je i zbytečné přikládat mapku. Jediné, na co si musíte dát pozor, jsou výpary z továrny na povrchu asteroidu. Pokud byste se u plynů náhodou zastavili, poměrně rychle vás mohou zabít. Běžte po cestě, až dokud nedojdete do jejího prostředku a nezačne dialog s Attonem. Po slušivé animaci zbývá už jen co nejrychleji doběhnout na druhý konec rampy a znovu vlézt do Airlocku. Dormitories Hned za prvními dveřmi čeká dvojice droidů a vedle nich zamčená místnost s workbench a několika skříňkami s předměty uvnitř. Následuje konfrontace s dvěma hasícími přístroji, které vás sice budou moci na chvíli doslova zmrazit, ale zároveň určitě nebudete mít problém s tím je několika ranami rychle vyřadit z provozu. Pokud by vám to nešlo, pamatujte, že máte granáty nebo Stun Droid schopnosti. Na obou stranách této místnosti leží další předměty, které se dají sebrat. Začíná jemně přituhovat, takže nezapomínejte kontrolovat zdraví vašeho hrdiny a případně ho léčit. O dveře dál buďte připraveni na další tři roboty. Přejděte ke konzoli č.1, která vypne ventilační systém a otevře dveře za vašimi zády. Než do nich ale vlezete, potřebujete vyzvednout datapad z vedlejší místnosti s droidy (viz mapka). Teprve poté zamiřte do ložnic - pozor na těžkého droida, který střeží vchod. Jako první navrhuji jít do východního bloku. Důkladně projděte celou místnost a dobře se dívejte, protože v ostatcích lze nalézt spoustu užitečných předmětů, mezi nimi i holografický záznam jednoho z důstojníků. Pokud u sebe máte miny a Demolitions schopnost na dostatečné úrovni, můžete zkusit otevřít zablokované dveře a díky datapadu, který jste našli, zde objevit schované zbraně. ![]() Až zde budete hotovi, vydejte se do západního bloku a zde postupujte obdobným způsobem. Počítač může přehrát oba datapady, které jste po cestě našli. Tím pádem také získáte část bezpečnostního kódu, který budete potřebovat u terminálu na konci úrovně. Běžte zpátky k rozcestí a vydejte se směrem k výtahu do Administration Levelu (viz mapa). Nezapomeňte si před odchodem otevřít dveře do malé místnosti s Lab Station, kde si v případě, že máte schopnost Treat Injury alespoň na druhé úrovni, budete moci vyrobit další lékárničky na cestu. Kromě toho se tu na zemi opět povaluje spousta předmětů. Doběhněte k terminálu, prohledejte Coortovu mrtvolu a nezapomeňte si pustit holografické záznamy, které odhalí zajímavé informace o tom, co HK-50 na Peragusu dělal. Dveře se dají otevřít buďto tak, že konzoli zničíte, anebo vložením kódu: 7, 5, 13, 17, 3. Administration Level Do vaší party přibude Kreia, takže nezapomeňte pečlivě rozdělit body, které jsou jí automaticky přiděleny za najednou nabyté úrovně. V rozhovoru si také můžete více šplhnout anebo naopak se jí pokusit zabránit v tom, aby vás následovala, i když jinak než DS body se to neprojeví. Běžte až do hlavní místnosti, kde se spojíte ještě s Attonem a nastane konfliktní situace s HK-50, kterou nelze vyřešit jinak než zničením droida. ![]() Těsně před bitvou máte poprvé kontrolu nad Attonem, takže ho pořádně ozbrojte a nezapomeňte také provést level-up. Váš protivník s sebou bude mít čtyři létající sondy, kterých se doporučuji zbavit ještě před tím, než se vrhnete na droida samotného. Dejte si ale pozor, protože při zničení poletujících robůtků dochází k silnému výbuchu - proto je lepší sondy nechat těm postavám, které nepoužívají zbraně na blízko. HK-50 samotný už by snad neměl být příliš tvrdým oříškem. Používejte schopnost Stun Droid, házejte granáty a snažte se bojovat zbraněmi na blízko. Až droid padne, oberte ho a vydejte se směrem k Harbinger Command Decku. Harbinger - Command Deck Začněte východní částí lodi a dobře si prostudujte mapku, abyste věděli, kde čekat přepadení od Sithů. Nejde o nijak silné protivníky, ale protože používají Stealth Field Generatory, nespatříte je až do poslední chvíle před tím, než na vás zaútočí. Jako první zamiřte na můstek, kde musíte z palubního počítače získat souřadnice potřebné pro úspěšné vymanévrování Ebon Hawku ze systému. Pokud chcete získat další zkušenosti a mít dobrý pocit z toho, že jste prošli každý koutek lodi, můžete se projít až k záchranným modulům a po cestě si dvakrát zabojovat. ![]() Poté přejděte do Briefing Room a poslechněte si všechny záznamy, které tu najdete. Také nezapomínejte po cestě otevírat všechny bedny a prohledávat mrtvoly, protože zrovna na palubě Harbingeru jich je požehnaně. Až zde budete hotovi, zamiřte k výtahu, který vás zaveze do další části lodi. Harbinger - Crew Quarters Vaším cílem je dostat se ke vstupu na Engine Deck. Jako první doporučuji prozkoumat pokoje, které jsou na obou stranách chodby. Nezapomínejte, že na vyrážení dveří je nejlepší používat Plasma Torch. Poslední z pokojů kdysi patřil vám a proto v něm naleznete mimo jiné užitečnou Armband. ![]() Za dveřmi v hlavní chodbě na vás čekají další Sithové, takže se mějte na pozoru. Přejděte do nemocničního prostoru uprostřed úrovně, z konzole se tu můžete dovědět něco více o událostech na palubě lodi. Také je možné se uzdravit v Kolto Tanku anebo opravit opodál stojícího droida, který vás pak bude chvíli následovat. Běžte směrem k dalšímu výtahu. Harbinger - Engine Deck Jakmile překročíte práh prvních dveří, ve vašich zádech se objeví Darth Sion a na chvíli přijdete o Kreiu. Pokračujte dál jen s Attonem, v rozhovorech s ním máte opět šanci získat další body za odsekávání a nevrlost (DS) anebo delší a přátelštější dialog (LS). ![]() Doporučuji nyní zamířit k workbench a zde se přesvědčit, zda-li byste nemohli vylepšit některé z vašich zbraní. Na cestě k Ebon Hawku vás totiž čeká spousta nepřátelských droidů, takže dobrý nápad je například vylepšit meče pomocí Ion Edges. Utíkejte ke konzoli, která vám odemkne cestu dál; ten samý postup zopakujte i u druhého terminálu. Následuje přechod zpět na stanici. Peragus Fuel Depot T3-M4 je naživu a očividně i dost čilý na to, aby s vámi dojel k Ebon Hawku. Protože v této fázi hry pro něj určitě máte dost zbraní i brnění, doporučuji ho klidně posílat vpřed. Arm Shock a další jsou proti droidům, se kterými budete bojovat, nesmírně účinné, podobně jako zbraně na blízko. Pokud by bylo nejhůř, nezapomeňte, že kdykoliv se můžete na chvíli zastavit a odpočinout si, přičemž zdraví se vám pomalu samo doplní. To, co vás na vaší cestě k východu potká, je na mapě vyznačeno růžově. ![]() Také se ujistěte, že jste odstranili obě miny (na mapě vyznačené kurzívou) a že jste v místě, kde čekal T3-M4, sebrali součástku potřebnou k otevření dveří do Hangar Baye. Cílem vaší cesty je tentokrát počítač, který zruší energetické pole a tím pádem i otevře cestu dál. Hangar Bay Zbývá poslední část útěku na loď. Buďte připraveni na to, že cestu střeží další droidi Mark II, kteří se navíc navzájem kryjí a někteří dokonce i hází granáty. Nemusíte nikam spěchat, čas vás netlačí, takže pokud vám dojde zdraví, klidně znovu odpočívejte. U konzole opravte porouchanou součástku a s ní si následně otevřete dveře po vaší levici. Tunel, kterým musíte projít, je plný jedovatého plynu. Pokud ale rychle poběžíte až k lodi, nic se vám nestane. Před naloděním se si ale dejte další pauzu a pořádně se uzdravte (otravu jedem poznáte tak, že ukazatel se zdravím svítí zeleně – v tom případě používejte lékárničky a vyčkejte, než otrava přejde!). ![]() Jakmile nastoupíte na palubu, čeká vás ještě krátká střílecí minihra z first-person pohledu; cílem je nedovolit žádnému ze Sithů, aby proběhli až do lodi (tedy čím více vpravo jsou, tím hůře pro vás). Pokud by se vám nepodařilo protivníky zabít všechny, budete zbytek muset dorazit přímo na palubě Ebon Hawku. A to je také pro tentokrát vše. V příštím dílu návodu vás provedeme tím, co je potřeba udělat na Telosu – jediném místu, kam Ebon Hawk z Peragusu mohl odletět. Do té doby vám přejeme hodně štěstí a samozřejmě nechť vás provází Síla. Za pomoc při tvorbě některých částí tohoto návodu děkujeme GameBanshee. Když si hru KoTOR II The Sith Lords předobjednáte z Tiscali GameShopu, zajistíte si češtinu, která vzniká exkluzivně pro náš internetový obchod a bude hotova zhruba v červenci. Každý, kdo si hru u nás koupí, dostane češtinu po jejím dokončením zdarma na CD až domů (více informací). Stáhněte si: Trailer, Video, Patch, Cheaty... Související články: Recenze (2/2005), Novinky |
Levis | |
autorovi je 16 let, studuje v Praze a specializuje se na strategie/akce/adventury a cokoliv s tématikou Star Wars |