Popis pracovní pozice, krom obvyklého výpisu pracovních zkušeností, hovoří o tom, že úspěšný kandidát by se přidal k týmu zkušených inženýrů a designérů a jeho úkolem by bylo odladění ergonomie, uživatelského komfortu, estetiky a obecně designu neznámého produktu, respektive produktů. Opravdu zajímavý je však třetí odstavec, v němž se píše, že je Valve frustrovaná nedostatkem inovace v oblasti výpočetní techniky a hardwaru, takže se do této sféry pouští po hlavě, aby to změnila.
„Dokonce ani myš s klávesnicí se během let nijak moc nezměnily,“ plamenně hovoří text, který uvádí, že všechny příležitosti k tvorbě zajímavých a nových uživatelských zážitků jsou přehlíženy. Valve to evidentně hodlá napravit a teď je otázka, jestli se to týká již dříve zmíněných brýlí s augmentovanou realitou a jiného hardwaru „pro běžné nošení“, nebo jde o jiný hardware, herní hardware? Smysl by v případě Valve, jako primárně herní firmy, která má dostatek zdrojů, dávalo obojí.